Dimdidoro schreef:Er is 'n t-shirt op de markt, op de voorkant staat: ik ben schozofreen. En op de achterkant: "ik ook".
Hou op, ik kom niet meer bij

Moderator: Moderafo's
Dimdidoro schreef:Er is 'n t-shirt op de markt, op de voorkant staat: ik ben schozofreen. En op de achterkant: "ik ook".
Dimdidoro schreef:We hebben ooit met zijn zevenen de huiskamer verbouwt.
O ja, herkenbaar! Wij waren n keer erg gefrusteerd over het beleid dat we alle deuren in de huiskamer geblokkeerd hadden. In kamer hebben we toen op ons gemak een feestje gebouwd: en de verpleging stond voor een raampje te toe kijken....
Pas toen de nachtdienst kwam hebben we alles weer opngegooid.
Volgende dag op het matje bij het afdelingshoofd
Dimdidoro schreef:Ik zal zelf een aanzet geven. In Bosch en Duin op 3 heb je een beetje een donkere huiskamer, met daarachter een terrasje en daaromheen een hoge donkere heg. Erg deprimerend, vooral die huiskamer.
Er was een mevrouw die niet naar buiten durfde, maar die erg depressief werd van die schemerige huiskamer en graag wat groen zou zien.
Twee groepsgenoten besloten daar wat aan te doen. In een onbewaakt ogenblik hebben ze dat tractortje (gaaf ding, kon je lekker mee over het terrein scheuren!) van de tuinman gepakt en zijn dwars door de heg gereden (ongeveer 2 meter hoog!)
Dat stond ze op een flinke sanctie, maar wij hadden lol en de mevrouw... uitzicht. Wat nóg leuker was: we hebben die bewuste mevrouw een enorme lachbui zien hebben en je wilt niet weten... dat deed zó goed! Wat dat betreft leef je intens mee met elkaars wel en wee op zo'n afdeling.
Geweldig...Ja het verhaal ken ik......
Wanneer zat je daar???
Wij hadden een pleeg die niet zo geliefd was én nachtdienst had. Zijn we snachts allemaal in de bakamer gaan zitten. Dus zij haar ronde doen....alle patienten weg.....
Wat was zei bang.........
PS Weet overigens iemand hoe het nu met de heg is??
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten