Moderator: Moderafo's
Voor zoiets kun je naar bijvoorbeeld een herstellingsoord, om even (6 a 12 weken) weer op de regelmaat te worden gezet, echter discipline mag je zelf 'voortzetten'..... (1 maar, tijdens de weken dat je daar bent (weekenden thuis) nope alcohol)CGK<3 schreef:Daarna moet je een beetje structuur in je leven creëren, lekker ouderwets, Rust, Reinheid en Regelmaat.
Ik zou sowieso aanbevelen om zonder alcohol te leven.André schreef:Voor zoiets kun je naar bijvoorbeeld een herstellingsoord, om even (6 a 12 weken) weer op de regelmaat te worden gezet, echter discipline mag je zelf 'voortzetten'..... (1 maar, tijdens de weken dat je daar bent (weekenden thuis) nope alcohol)CGK<3 schreef:Daarna moet je een beetje structuur in je leven creëren, lekker ouderwets, Rust, Reinheid en Regelmaat.
Ik ook nav de genoemde maten....CGK<3 schreef:Ik zou sowieso aanbevelen om zonder alcohol te leven.André schreef:Voor zoiets kun je naar bijvoorbeeld een herstellingsoord, om even (6 a 12 weken) weer op de regelmaat te worden gezet, echter discipline mag je zelf 'voortzetten'..... (1 maar, tijdens de weken dat je daar bent (weekenden thuis) nope alcohol)CGK<3 schreef:Daarna moet je een beetje structuur in je leven creëren, lekker ouderwets, Rust, Reinheid en Regelmaat.
Zoals anderen, die wel werk hebben en gelukkig zijn, die een relatie hebben, dat is trouwens ook weer een verhaal apart maar oke.. Maar dat lukt me allemaal niet.
Bertus87 schreef:Wat doe je hier eigenlijk nog op aarde, waarvoor ben ik geschapen. Om God te eren, ja maar waar moet ik dat dan in doen. Ik vind geen enkel werk leuk, voel me angstig eenzaam. Je gaat erg laat naar bed, heb geen ritme in je leven, voelt je eigenlijk een niksnut. Niet het lef hebben om te solliciteren, want stel je voor dat je afgewezen word. Het hoeft voor mij ook allemaal niet meer, ik wil toch nooit trouwen want ik vertrouw niemand en ook mezelf niet.
- Wie herkent zich hier allemaal in??
- En hoe kun je het oplossen???
Nels schreef:Je zou kunnen proberen om niet alles als een groot geheel te zien, maar alles wat meer opsplitsen en daardoor kleiner maken.
Bertus87 schreef:Ja ik snap goed wat jullie bedoelen enzo. Overigens is het niet zo dat er elke middag 10 flessen op mn bureau staan hoor. Soms is het ook wel eens een week niet zo, en dan opeens een week wel. Vaak alleen maar als ik depressief ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten