redden van een verloren liefde?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 23 dec 2006 12:42

'U weet wat het beste voor me is' vind ik ook nog vrij egoistisch klinken eerlijk gezegd. Het draait namelijk niet om jou, maar om God. Zijn wil gaat toch wel door, je kunt wel vragen het eens te worden met Zijn wil. Maar goed, dit is geen religietopic.

Vrouwen/mannen die zich opdringen zijn hoogst irritant! Afstand dus en zorg dat je wilt luisteren naar de ander en er wilt zijn als dat nodig is. Dring je vooral niet op, dan maak je zoveel irritaties los dat je alleen maar meer kapot maakt. (Je kunt bijvoorbeeld 1 keer een kaartje/brief sturen waarin je iets uitlegt, maar daarna moet je gewoon afwachten).

Veel succes ermee iig

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 dec 2006 19:37

Ik zou nooit conact zoeken met iemand die aangegeven heeft dat niet te willen. Graag of helemaal niet.

En er zal wel meer aan de hand zijn dan een ordinair misverstand als ze zo reageert dus uitpraten zal ook niet echt een optie zijn.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 24 dec 2006 23:56

Ons verkering is ook een tijdje uitgeweest. Dat kwam door mij en ik had er toen ook echt geen behoefte meer aan om hem in die tijd te zien. Dacht ook bijna niet meer aan hem. Boek was gesloten.

Maar op een dag............ zijn zus trouwde en ik ging daarheen want met haar kon ik goed opschieten. Ja toen zag ik hem wel en na een tijdje kwam hij bij mij zitten, ff ouwehoeren over de opleiding die ik was gaan doen enzo. De volgende dag dacht ik nog wel aan hem en ineens..........
raar gevoel in mijn buik, lijken wel vlinders.......... ja hoor, was ik verliefd op hem. Paar dagen later liet ik dat aan zijn zus weten die er wel voor zorgde dat het op de juiste plek bekend werd.

Daarna hebben we het kontakt heel kalm aan weer opgepakt. En tot nog toe heb ik er geen spijt van!

Als jij haar hebt laten weten dat je nog open staat voor haar moet je verder afwachten en niet blijven drammen. Dat werkt alleen maar averechts.

Succes ermee!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 dec 2006 09:57

Hehe, opmerkelijk dat je dat aan zijn zus vertelt en niet gewoon aan hem :D Ik zou dat dan toch echt tegen die persoon zelf zeggen :) Maar verder wel heel mooi hoor :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

fryskenfry
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

wat bedoelt God er eigenlijk mee?

Berichtdoor fryskenfry » 27 dec 2006 11:50

Iemand merkt op, dat dit geen religieus onderwerp moet gaan worden.
En daar heb ik nou juist niks op tegen. Bij vele gebeurtenissen in de afgelopen tijd heb ik me inderdaad afgevraagd of Hij zich inmengde in de situatie. Voor mij persoonlijk is het antwoord op die vraag nog niet eens zo relevant, maar het feit dat ik me door dergelijke vragen steeds meer op Hem ging richten, probeerde te luisteren. En juist die ontwikkeling is voor mijzelf heel relevant, aangezien ik pas kortgeleden tot geloof ben gekomen.
En wat het contact met die lieftallige dame aangaat, (oprecht) dank voor jullie meningen en tips, de tijd zal het leren.
alles wat je echt nodig hebt komt vanzelf.
we zijn te klein om te zien wat we zelf nodig hebben, maar kunnen zien wat de ander nodig heeft.

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 28 dec 2006 12:37

Marnix schreef:Hehe, opmerkelijk dat je dat aan zijn zus vertelt en niet gewoon aan hem :D Ik zou dat dan toch echt tegen die persoon zelf zeggen :) Maar verder wel heel mooi hoor :D

Is dat niet het verschil tussen mannen en vrouwen..... :wink:
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 dec 2006 13:05

Niet altijd hoor :)

Maar goed, ik vind het een vreemde gang van zaken :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 dec 2006 23:34

Nou als je het weten wilt, Marnix........

Hij woonde ongeveer 150 km bij mij vandaan en zijn zus zat die zondag erna naast mij in de kerk.

En ik was inderdaad zo verlegen dat ik dat niet zelf aan hem durfde te laten weten.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 dec 2006 09:28

okeej :) super dat het allemaal helemaal goed is gekomen :) Ik ben blij voor je! :)

Terug naar “Archief”