LeChat schreef:Psychologie Magazine lees ik ook regelmatig, je moet er wel iets meer bij nadenken, maar het leest (als 'pseudo-wetenschappelijk' blad) wel lekker weg.
Psychologie Magazine, dat is toch voor vrouwen die zich te intelligent voelen voor de Libelle?

Ik heb momenteel een 10-nummers-abonnement op Volzin, wel interessante artikelen over spiritualiteit en de maatschappij, maar ik zou er denk ik geen vast abonnement op nemen. Verder krijg ik binnenkort als Amnesty-donateur Wordt Vervolgd, maar ook dat is niet echt een vrouwenblad natuurlijk.
Ik heb trouwens het idee dat veel bladen een vaste cyclus aan onderwerpen/thema's hebben die op gezette tijden in de een of andere vorm weer aan de orde komen. Bij de Viva gaat het dan om borsten, moeder-dochter-relaties en idd de schaamlipcorrecteis, de Men's Health heeft iedere keer weer een ander wonderschema voor een wasbordje, alsmede een beter seksleven in 10 stappen en de laatste gadgets, etc.
Oh, en de OOR lees ik ook af en toe, om een beetje op de hoogte te blijven van de laatste muziekontwikkelingen.
Al met al, een verhaal waar meschianza dus niks aan heeft.