Moderator: Moderafo's
Maar die voetfetisjt doet toch ook iets waar hij geen plezier aan beleeft? Dan mag die vrouw ook best even haar afkeer overwinnen. Een relatie waar de één (in seksueel opzicht) alleen maar neemt en niet geeft lijkt mij geen gezonde relatie.marina87 schreef:Waarom zou iemand iets moeten doen, wat hij of zij niet wil? Daar wordt je relatie mijns inzien niet beter van. Hij of zij kan wel dol zijn op SM of sex in de sneeuw of whatever. Als het mijn vriend was kon hij hoog en laag (be)springen, ik hou niet van leren pakjes en 0 graden celcius.
Machiavelli schreef:Maar die voetfetisjt doet toch ook iets waar hij geen plezier aan beleeft? Dan mag die vrouw ook best even haar afkeer overwinnen. Een relatie waar de één (in seksueel opzicht) alleen maar neemt en niet geeft lijkt mij geen gezonde relatie.marina87 schreef:Waarom zou iemand iets moeten doen, wat hij of zij niet wil? Daar wordt je relatie mijns inzien niet beter van. Hij of zij kan wel dol zijn op SM of sex in de sneeuw of whatever. Als het mijn vriend was kon hij hoog en laag (be)springen, ik hou niet van leren pakjes en 0 graden celcius.
De man raakt gefrustreerd omdat hij er altijd maar mee loopt (een echte verslaving dus)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten