Seksuele afwijkingen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 09 sep 2006 23:36

Een vrouw is geen gebruiksvoorwerp :)

Centrifugist
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Centrifugist » 10 sep 2006 00:41

Nee , een vrouw is zeker geen gebruiksvoorwerp ( al word vaak geinsinueerd van wel ! denk aan de media , rap muziek etc etc)

als je echt van je vrouw houd wil je alleen het beste voor haar , maar soms is dat wel eens moeilijk.

En wat dit betreft , tja als je een beetje sexleven hebt dan doe je ook wel eens wat anders dan het gangbare , zou er iig niet al te moeilijk over doen.
maar als een van tweeen het niet wil moet je het zeker niet doen , iets wat met tegenzin gebeurt is niet leuk meer. Het word dan zo gedwongen .
de klompn mai anholn

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 sep 2006 09:38

Sex moet voor beiden leuk zijn. Als die vrouw er echt een afkeer van heeft moet ze dat natuurlijk niet doen. Maar heeft ze het al eens geprobeerd? Misschien vind ze het idee vreemd, raar en eng maar is het ook wel leuk om het eens op die manier te proberen?

Sex wordt niet voor niets vaak met eten vergeleken. Als je in ander land komt is het eten ook heel anders maar dat wil je ook wel proberen.

You never know.

Kan me er iets bij voorstellen dat altijd dezelfde manier van vrijen ook wel heel erg standaard en onorigineel is.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Zuss
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zuss » 10 sep 2006 13:23

Je moet soms allebei een beetje water bij de wijn doen, ook wat sex betreft. En soms moet je je gewoon een keer over een bepaalde afkeer heen zetten en het proberen. Dan merk je vanzelf wel of het echt zo vies of eng is als je altijd dacht.
Tegelijkertijd vind ik dat je wat sex betreft geen dingen moet gaan doen die je echt tegenstaan, maar als je het nooit probeert weet je nooit hoe het is.
Lijkt me wel heel lastig als je allebei echt uiteenlopende verlangens hebt en daar ook geen balans in kunt vinden. Dat heeft echt wel impact op je relatie, of je wilt of niet. Sex is een wezenlijk onderdeel van jezelf en dus van je relatie.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 10 sep 2006 13:44

marina87 schreef:Waarom zou iemand iets moeten doen, wat hij of zij niet wil? Daar wordt je relatie mijns inzien niet beter van. Hij of zij kan wel dol zijn op SM of sex in de sneeuw of whatever. Als het mijn vriend was kon hij hoog en laag (be)springen, ik hou niet van leren pakjes en 0 graden celcius.
Maar die voetfetisjt doet toch ook iets waar hij geen plezier aan beleeft? Dan mag die vrouw ook best even haar afkeer overwinnen. Een relatie waar de één (in seksueel opzicht) alleen maar neemt en niet geeft lijkt mij geen gezonde relatie.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 10 sep 2006 14:45

Machiavelli schreef:
marina87 schreef:Waarom zou iemand iets moeten doen, wat hij of zij niet wil? Daar wordt je relatie mijns inzien niet beter van. Hij of zij kan wel dol zijn op SM of sex in de sneeuw of whatever. Als het mijn vriend was kon hij hoog en laag (be)springen, ik hou niet van leren pakjes en 0 graden celcius.
Maar die voetfetisjt doet toch ook iets waar hij geen plezier aan beleeft? Dan mag die vrouw ook best even haar afkeer overwinnen. Een relatie waar de één (in seksueel opzicht) alleen maar neemt en niet geeft lijkt mij geen gezonde relatie.

O, ik had niet uit het verhaal opgemaakt dat hij ook dingen deed waar hij weinig aan vond. Niet goed gelezen misschien. Tsja, dan wordt het nog ingewikkelder.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 sep 2006 14:50

Dan wordt een goede relatie wel moeilijk ja. Een relatie draait weliswaar niet om de sex, maar het is wel een belangrijke exponent.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 10 sep 2006 15:33

Je ziet vaak dat als mensen geen goed seksleven hebben dat dat erg invloed op de relatie heeft. Dus het is inderdaad wel degelijk belangrijk.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 10 sep 2006 16:12

Het valt me op dat me mannen die reageren toch wel aan de mans kant staan, en de vrouwen het opnemen voor de vrouw.
(uitzonderingen nagelaten natuurlijk).
Zelf ben ik een vrouw en sta achter de man. Volgens mij bestaat het huwelijk (en daarbij ook het seksuele leven) uit geven én nemen.
Natuurlijk krijgt de realtie er een flinke dobber aan. De man raakt gefrustreerd omdat hij er altijd maar mee loopt (een echte verslaving dus)en reageert die frustraties af op de vrouw.
En inderdaad, ik zou zeggen: er zijn véél ergere dingen. Volgens mij is dit niet echt te vergelijken met sex in de sneeuw of SM, toch?

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 10 sep 2006 17:55

De man raakt gefrustreerd omdat hij er altijd maar mee loopt (een echte verslaving dus)

Hoezo een verslaving als hij het niet kan uitvoeren om dat zijn vrouw het tegenhoudt?

Waarom geen vergelijking met sex in de sneeuw of wat dan ook, nah er staat ook niet duidelijk uitgelegd wat die meneer nu wilt...

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 10 sep 2006 18:31

Heb je gelijk in. Wat hij wil is de voeten aanraken, strelen e.d.

Met verslaving bedoel ik dat hij daardoor plaatjes gaat kijken, altijd op zoek is naar manieren om op een andere manier om de gevoelens te bevredigen. Meestal lukt dat niet en dat is frustrerend.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 sep 2006 18:32

Je denkt dat hij naar plaatjes van voeten gaat zitten kijken?

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 10 sep 2006 18:32

Ja, weet ik zeker.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 sep 2006 18:35

Ah oké. Nouja zo vreemd is het natuurlijk ook weer niet, er zijn ook mannen zat die naar plaatjes van borsten of billen gaan zitten kijken. Je kijkt natuurlijk naar dingen die je om de een of andere reden belangrijk vindt.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 10 sep 2006 18:38

Vind ik ook. Maar in 'onze kringen' zijn zulke dingen vaak taboe.
Sommige mensen zijn van mening dat je alleen gemeenschap mag hebben en dat verder alle dingen 'verboden' zijn.
Waar ik zeg maar mee zit is dat het in mijn ogen toch om iets heel simpels gaat maar dat het door haar onwil iets heel groots lijkt.
Wat ik me dan ook afvraag: hou je genoeg van je man om dit te weigeren zodat de man depressief wordt, met een steeds groter wordend minderwaardigheidscomplex rondloopt enz enz.

Terug naar “Archief”