Einde vriendschap!?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 sep 2006 11:04

rafaell schreef:Ja ik heb toch het idee dat mannen wat makkelijker zijn in hun vriendschappen en contacten, ik hoef niet elke week perse wat van iedereen te horen tenminste.

Ik ook niet hoor... laatst zag ik een vriendin weer die ik een paar jaar niet had gezien, nou dat maakt niets uit, zij is er zoeentje waarmee het dan meteen weer helemaal klikt.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 sep 2006 11:21

De scheiding is ook niet zo makkelijk te trekken :wink: De ene man is de ander niet en de ene vrouw is de andere vrouw niet, toch heb ik altijd het idee dat mannen net wat makkelijker en relaxer zijn in vriendschappen.

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 07 sep 2006 12:04

hm, ik zie nou niet zo gauw 2 mannen hand in hand lopen (gewoon als vrienden) maar meiden doen dat wel vaker, en een zoentje op de mond is ook normaal bij goeie vriendinnen 8)

dat zie ik mannen nou nog niet doen he :mrgreen:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 sep 2006 12:56

rafaell schreef:Ja ik heb toch het idee dat mannen wat makkelijker zijn in hun vriendschappen en contacten, ik hoef niet elke week perse wat van iedereen te horen tenminste.

Zo zijn veel vrouwen ook hoor.. althans ik wel..
Ik hoef echt niet elke week/maand iets van iemand te horen.. als t echt goede vrienden zijn, dan klikt t toch meteen weer...
Als je elkaar een beetje vrij laat, is een vriendschap vaak juist beter...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 07 sep 2006 16:16

Ik heb het idee dat ze zich geen houding meer tegenover jou weet te geven, en je daarom ontwijkt. Wat is er makkelijker dan je om te draaien en weg te rennen van de nare situatie? Maar goed het blijft een ingewikkeld iets. :?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 07 sep 2006 17:35

Johanne schreef:

Ik hoef echt niet elke week/maand iets van iemand te horen.. als t echt goede vrienden zijn, dan klikt t toch meteen weer...

maar het is een verschil als je een tijdje met iemand weinig contact hebt gehad, of iemand waarmee je veel contact hebt, wil opeens geen contact meer.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 07 sep 2006 17:36

Ik denk ook hetzelfde als dat wat Marina zegt. Het komt best jaloers over, ik heb er zelf ook wel is last van. Gewoon niet zeggen wat er aan de hand is, omdat je jaloers bent. Het beste wat je in zo'n moment kan zijn is juist de andere reactie inzetten zoals tegen haar zeggen:

"Oke dan is onze vriendschap nu voorbij, veel succes nog en ik hoop dat je misschien toch nog een keer wil zeggen wat er aan de hand is, want dit vind ik ook niet leuk, maar als jij het zo wil dan doe ik het maar met tegenzin"
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 07 sep 2006 18:03

In sommige gevallen vind ik wekelijks bericht toch heel geruststellend, kan ik je uit ervaring vertellen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 sep 2006 22:14

Bertus87 schreef:Ik denk ook hetzelfde als dat wat Marina zegt. Het komt best jaloers over, ik heb er zelf ook wel is last van. Gewoon niet zeggen wat er aan de hand is, omdat je jaloers bent. Het beste wat je in zo'n moment kan zijn is juist de andere reactie inzetten zoals tegen haar zeggen:

"Oke dan is onze vriendschap nu voorbij, veel succes nog en ik hoop dat je misschien toch nog een keer wil zeggen wat er aan de hand is, want dit vind ik ook niet leuk, maar als jij het zo wil dan doe ik het maar met tegenzin"

Dat hebben al meerdere gezegt dat ze jaloers is.. maar ik kan mij niet bedenken waarom ze jaloers is op me.... Ik ben niet beter dan haar.. haal geen beter cijfers dan haar.. Draag geen kleding om jaloers op te worden.. om zo nog maar even door te gaan. HET IS ME 1 GROOT RAADSEL!!!!!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 sep 2006 23:51

Napoleon schreef:
Johanne schreef:

maar het is een verschil als je een tijdje met iemand weinig contact hebt gehad, of iemand waarmee je veel contact hebt, wil opeens geen contact meer.

Das waar, ik ging volgens mij een beetje te veel offtopic..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 08 sep 2006 09:18

Als je naar jouw idee de eerste stappen hebt gezet en ze reageert daar alleen nog maar afwijzender op, zou ik zulke figuren gewoon droppen en geen energie meer insteken,. Jij hebt niets verkeerd gedaan dus valt er ook niets goed te maken. Beter steek je die energie in vrienden die je wel waarderen, ook met je relatie.

Ik houd niet van mensen die zichzelf heel erg zielig vinden, daar zou ik snel klaar mee zijn.

En wie weet, als je juist afstand van haar neemt, dat ze dan naar je terug komt. Wanneer je haar aandacht blijft geven, krijgt ze alleen maar haar zin. Uiteindelijk wil ze denk ik dat jij je schuldig voelt over je relatie. (inderdaad, ook wel jaloezie)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 08 sep 2006 11:43

Bedankt voor jullie tips :wink: Het zal even moeilijk zijn maar het moet me lukken :)
www.kralenjans.webs.com

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 sep 2006 14:26

jans1 schreef:Bedankt voor jullie tips :wink: Het zal even moeilijk zijn maar het moet me lukken :)

Hoe is het nu?
Afbeelding

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 18 sep 2006 14:33

Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft... :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 18 sep 2006 21:11

Gershwin schreef:Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft... :)

Tja hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds niks gehoord van dr.. maar voor mij is het nu ook echt over en uit. Ik voel er nog steeds de pijn van, maar ik zal het moeten accepteren.
Ze heeft zelf geen vriend. Ze gaat naar school en zit voor de rest thuis films te kijken en gaat de stad in om cd's en dvd's enz te kopen. Maar ik zou niet begrijpen waarom mijn vriend mij heeft ingepikt als zij helemaal niks met hem te maken heeft??
En het is toch wel begrijpelijk dat ik op school of tegen haar wel eens over hem heb? :oops: Of moet ik dan echt helemaal mijn mond houden?
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”