L'être extraterrestre schreef:Anakim schreef:Ik mediteer enkel voor ik in slaap val en zeer zelden tgo vroeger.
L'être extraterrestre, je denkt toch ook niet voor gek voor je in slaap valt? Zoneen, is dat een goede gelegenheid.
Vroeger trachtte ik al eens uit mijn lichaam te treden met 1x een klein effect.
Gevolgd op angst e.d.
Dus ik ga er niet meer al te diep in... Ik zwem als een vis voor ik ga slapen in een zee van *censuur* ....
Ik ga over het algemeen zo laat naar bed/slapen dat ik oververmoeid ben. Ga ik om 10 uur naar bed, de eerste avond ben ik moe van de andere dagen, de tweede avond niet, dan lig ik rustig 1 a 2 uur te piekeren.
Nou Nou, er is altijd wel tijd om te mediteren...
Piekeren valt af te leren, maar je moet het beetje per beetje doen... Je moet niet van je eerste avond meditatie wonderen verwachten, je moet geleidelijk aan uw kosmisch kanaal -wonder if i can say that here lol- openen... Begin dus vooral met een goede borrel heerlijk bronwater... Niet roken, geen alcohol, geen genotsmiddelen....
Maar het goddelijke trachten te benaderen met een absolute reine geest.
Dit goddelijke kan eenders wat zijn, eenders wat jij wil...
Jij bent het eigenlijk die bepaalt hoe je uw meditatie moet ervaren... Niet een God of andere... jij bepaalt het door je geest te trainen zeg maar... Een gelovige of een atheïst kunnen op hetzelfde niveau een meditatie ervaren...
Wat jij -denk ik- verkeerd doet is piekeren... En door dat piekeren train je uw geest om te piekeren...
dus gooi even alles waarover je piekert overboord en ledig je geest even... Maak hem zo leeg dat uw ziel er bij zeggens een echo in achter laat... Nu je geest leeg is, vul dit op met al wat jij wil ervaren...
Beeld je een gaatje in tussen je beide ogen, net boven je neusholte... en trek langs daar niets dan positieve energie binnen...
Als het lukt, ervaart u een innerlijke orgasme.
Ik zeg je, als je uw geest trained verder te gaan dan die max. gebruikelijke 15% kan u innerlijk
héél ver gaan!