k vind kokkerellen enzo ook wel leuk.. alleen voor twee personen vind ik er weinig aan!!
er blijft heel veel over.. of je kan zo kleine aantallen nietkopen..
Moderator: Moderafo's
Poesje schreef:paprikameisje2 schreef:k vind kokkerellen enzo ook wel leuk.. alleen voor twee personen vind ik er weinig aan!!
Ik wil wel een keer komen eten hoor..
Poesje schreef:Koken is echt niets voor me, ik kan het niet..en vind er ook niks en dan ook echt niks aan! (arme man die in de toekomst van mijn 'kookkunsten' moet proberen te eten)
Bakken doe ik ook amper..maar dat gaat me gelukkig wel beter af..
paprikameisje2 schreef:k vind kokkerellen enzo ook wel leuk.. alleen voor twee personen vind ik er weinig aan!!
mw schreef:ik mag ook graag koken en bakken. Vooral nieuwe dinge uitproberen vind ik leuk, maar ik houd weer niet van aparte dingen. Gewoon eten is nog het lekkerste. Wokgerechten vind ik heerlijk.
Afgelopen week de broodbakmachine uitgeprobeerd. Dat vind ik echt niet leuk. Alles er in doen en verder geen omkijken naar. Geen kneedwerk, niks. Niets voor mij dus.
moppie schreef:paprikameisje2 schreef:k vind kokkerellen enzo ook wel leuk.. alleen voor twee personen vind ik er weinig aan!!
ik kook ook voor twee maar de manier waarop ik kook zorg ervoor dat mijn man meestal 3 borden vol eet
dus kook ik nog meer dan mijn zusje met haar man en drie kiddies
Als je in de horeca hebt gewerkt dan zul je toch wel weten dat je zoiets niet tot je 75e actief blijft doen, áls je het dan nog zou kunnen?moppie schreef:heb ook in horeca gewerkt en toendertijd paieren gehaald voor restaurantbedrijf ed.
dus als ik wil kan ik ooit nog eens iets voor mezelf beginnen.
Maar dat pas als ik vutter ben vind me baan nog veel teleuk
Mariekje88 schreef:Als je in de horeca hebt gewerkt dan zul je toch wel weten dat je zoiets niet tot je 75e actief blijft doen, áls je het dan nog zou kunnen?moppie schreef:heb ook in horeca gewerkt en toendertijd paieren gehaald voor restaurantbedrijf ed.
dus als ik wil kan ik ooit nog eens iets voor mezelf beginnen.
Maar dat pas als ik vutter ben vind me baan nog veel teleuk
paprikameisje2 schreef:k vind kokkerellen enzo ook wel leuk.. alleen voor twee personen vind ik er weinig aan!!
rosalie83 schreef:mw schreef:ik mag ook graag koken en bakken. Vooral nieuwe dinge uitproberen vind ik leuk, maar ik houd weer niet van aparte dingen. Gewoon eten is nog het lekkerste. Wokgerechten vind ik heerlijk.
Afgelopen week de broodbakmachine uitgeprobeerd. Dat vind ik echt niet leuk. Alles er in doen en verder geen omkijken naar. Geen kneedwerk, niks. Niets voor mij dus.
Wat is gewoon eten?
mw schreef:rosalie83 schreef:mw schreef:ik mag ook graag koken en bakken. Vooral nieuwe dinge uitproberen vind ik leuk, maar ik houd weer niet van aparte dingen. Gewoon eten is nog het lekkerste. Wokgerechten vind ik heerlijk.
Wat is gewoon eten?
een heerlijke groente, aardappels en een lekker stuk vlees. Lekker hollands.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten