Annemieke86 schreef:Het is inderdaad erg snel na bijna 9 maanden maar we voelen beide dat dit de juiste keuze is. Ik had gesolliciteerd omdat ik zowiso zijn kant op wilde verhuizen. Toen ik ook nog eens aangenomen werd "moesten" we wel zoeken naar een huis. Maar ik voel dat dit mijn weg is. We zijn alleen nog maar dichter naar elkaar gegroeid gelukkig. En ja, wat is snel? Ik lees wel eens dat ze besluiten na 1 á 2 maanden al besluiten te trouwen. En dat gaat zelfs nog goed! Mijn moeder haar vriendin is na een huwelijk van 30 jaar, een aantal jaar verkering + verloven nog gescheiden! Voor mij betekenen die cijfers eerlijk gezegd niets..
Maar thnx voor de reacties![]()
![]()
Na een aantal jaren huwelijk komen wij ook wel eens dingen tegen waarvan we denken: oooo ben jij zo, doe jij zo en vindt ik het wel leuk dat jij dat en zo doet. Dan hebben we weer wat met elkaar te bespreken toch? Ik denk wel eens: als wij 5 jaar verkering hadden gehad was het misschien wel uitgegaan. Had echt geen zin om zolang te wachten (of ben ik ongeduldig? valt wel mee dacht ik) Wanneer wij bonje met elkaar kregen? Toen wij in ons eerste huisje aan het klussen waren. En dat heb ik van wel meer stellen gehoord. Tijdsdruk, tegenslag bij verbouwen, ongevraagde bemoeizucht met je toekomstplannen van deze en gene,
kunnen daarop van invloed zijn.
Succes met je huisje en kies wat jij leuk en mooi vind samen met je vriend en de mening van een ander laat je het ene oor in en het andere oor weer uit gaan!