Idd, blijf werken, al is het maar een dag (deel) in de week.
M'n moeder stopte na dat ze getrouwd was met werken en liep daar na een aantal jaar compleet aan vast. En om -als je er jaren uit bent geweest- weer aan het werk te komen is erg moeilijk.
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Voor mij was de aanloop naar verkering en eigenlijk de verkeringstijd tot nu toe persoonlijk al een ommekeer.
Juist omdat ik angsten moest overwinnen vanuit het verleden. Dingen die ik als een berg tussen ons in zag staan bleken helemaal niet zo groot te zijn.
Daarbij hebben we heel sterk Gods leiding ervaren daar in. Anders weet ik niet of het me ook daad werkelijk gelukt was allemaal.
Als () we trouwen is er een kans dat we in het huis gaan wonen waar hij nu woont. Ik heb geen idee hoe dat zal zijn. Al wil ik wel voor die tijd probereen daar werk te vinden. Zie het niet zitten om ergens opnieuw te beginnen zonder dat je iets om handen hebt (buiten het huishouden om dan
)
Annemieke86 schreef:Zo he wat een veranderingen allemaal van julliemijn vriend en ik hebben nog langere gesprekken dan normaal. We kunnen uren achter msn zitten en praten over wat er allemaal wel niet zou kunnen gaan gebeuren. Het is zo onwerkelijk allemaal! Straks ga je naar de makelaar enzo.. brrr
![]()
We hebben wel besloten al heb ik een baan en ik kan een huis krijgen dat ik eerst alleen ga wonen en we dan ons gaan verloven en trouwen.
@Gerdien: enige reden waarom je bij hem in komt te wonen? Willen jullie niet "overnieuw" beginnen door samen een huis te kopen?
rafaell schreef:Opti behoort tot het culturele erfgoed van Berkenwoude, die kan daar niet weg
GoeiendagschotelSaskia schreef:Mijn grote ommekeer gaat beginnen in januari volgend jaar, als ik definitief in Roemenie hoop te gaan wonen. Nu ben ik daar voor een jaar, maar m.i.v. volgend jaar heb ik een vaste baan en ga ik hier voorlopig wonen.
Het scheelt dat ik al aardig ingeburgerd ben in het land, maar er zal zeker heel wat op me afkomen. Maar voor alle veranderingen geldt dat God dezelfde blijft. "Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten