Ik gebruik nog een af ander alcoholmengseltje, het bijt maar helpt wel wat
Ik heb hormonenpillen gehad, dat hielp. Maar ik wilde geen borsten krijgen

Moderator: Moderafo's
Als het wat aanvaardbaar is ja. Maar dat was het niet. Sommige plekken werden echt een soort ontstekingen wat resulteert in een harde onderhuidse rode schijf. Als je daar graag mee rond blijft lopen moet je dat zelf weten natuurlijk. En dat Roacutane heb ik echt niet voor mijn plezier gehaald ofzo, heb er echt een hekel aan.L'être extraterrestre schreef:Je kunt, hoe lullig dat ook klinkt, je er ookbij neerleggen. De middelen die jij noemt, zijn slechter voor je gezondheid dan wat ze opleveren. Houd het bij huis-tuin-en keuken middelen, en wat er dan nog blijft zitten, jammer dan.
Of ben ik nu raar
Ik heb weinig tot geen ervaring met erge ontstekingen, ook niet bij mensen in mijn naaste omgeving. Ik heb het wel heel erg gehad, maar daar heb ik me toen bij neergelegd. Overigens, de belofte dat je van de prednison afkomt werkt ook goed natuurlijk. Ik vind het wel rot voor iedereen.jip_86 schreef:Als het wat aanvaardbaar is ja. Maar dat was het niet. Sommige plekken werden echt een soort ontstekingen wat resulteert in een harde onderhuidse rode schijf. Als je daar graag mee rond blijft lopen moet je dat zelf weten natuurlijk. En dat Roacutane heb ik echt niet voor mijn plezier gehaald ofzo, heb er echt een hekel aan.L'être extraterrestre schreef:Je kunt, hoe lullig dat ook klinkt, je er ookbij neerleggen. De middelen die jij noemt, zijn slechter voor je gezondheid dan wat ze opleveren. Houd het bij huis-tuin-en keuken middelen, en wat er dan nog blijft zitten, jammer dan.
Of ben ik nu raar
jip_86 schreef:Roacutane krijg je alleen maar van de huisarts en dan nog niet gelijk. Ik denk niet dat je dat bij de drogist kunt halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten