Vrouwen mogen lid worden van SGP

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 27 jun 2006 08:48

Lorijntje schreef:Het is zo jammer dat je altijd zon enorm duf beeld krijgt voorgeschoteld als de SGP in de media komt..Altijd dezelfde zwarte pakken en prekerige stemmen..Er zitten ook hele hippe mensen bij!!

Dat is, afgezien van het inhoudelijke, hét grote verschil met de CU: die weten zich te presenteren en daardoor komt ook de boodschap beter over.

Meneer Kolijn, de partijvoorzitter is vast een heel integere en aardige man. Maar hij heeft het charisma van en krop sla met een zwart pak aan.

Riska

Berichtdoor Riska » 27 jun 2006 08:53

Ik heb nog nooit een krop sla gezien met een zwart pak aan... :lol:
Maar ik snap je bewering wel en heb er behoorlijk om zitten grinniken...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 jun 2006 11:03

Denkertje21 schreef:
Lorijntje schreef:Het is zo jammer dat je altijd zon enorm duf beeld krijgt voorgeschoteld als de SGP in de media komt..Altijd dezelfde zwarte pakken en prekerige stemmen..Er zitten ook hele hippe mensen bij!!

Dat is, afgezien van het inhoudelijke, hét grote verschil met de CU: die weten zich te presenteren en daardoor komt ook de boodschap beter over.

Meneer Kolijn, de partijvoorzitter is vast een heel integere en aardige man. Maar hij heeft het charisma van en krop sla met een zwart pak aan.

Of de boodschap beter overkomt vind ik maar de vraag. Hoeveel mensen laten zich juist afschrikken door de vorm? Ik denk dat de boodschap beter overkomt als je bij die boodschap gewoon hedendaagse vormen gebruikt.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”