Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Niet? ik dan weer wel, in de trein, op het station heb je altijd fantastische gesprekken hoor. Laatst nog gefilosofeerd met een moslim in de trein, dat was goed
reform schreef:Ik heb eigenlijk allemaal een beetje verschillende soort vrienden. Met de ene praat je vaak oppervlakkiger en met de ander meer diepzinnig. Ik vind dat ik ook helemaal niet zo erg. Ik vind duurzaamheid belangrijker voor vriendschap.
ezri schreef:reform schreef:Ik heb eigenlijk allemaal een beetje verschillende soort vrienden. Met de ene praat je vaak oppervlakkiger en met de ander meer diepzinnig. Ik vind dat ik ook helemaal niet zo erg. Ik vind duurzaamheid belangrijker voor vriendschap.
![]()
ik heb alleen vrienden met wie ik diepzinnig kan praten.
beter een aantal goede vrienden, dan talloze oppervlakkige contacten. kwaliteit is beter dan kwantiteit
Hoe begin je dan zo'n gesprek?? Ik merk het wel aan meerdere: "Ja ik had toch zo'n fijn gesprek!!" Maar hoe begin je? Ik heb bijna nooit een gesprek met mede-Christenen of met iemand van een andere geloofsovertuigingRaido schreef:Niet? ik dan weer wel, in de trein, op het station heb je altijd fantastische gesprekken hoor. Laatst nog gefilosofeerd met een moslim in de trein, dat was goed
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 53 gasten