De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 mei 2006 13:41

Watte... Refowebbabes? :P :D

O nee, babies. Hmm, dàt is nou weer jammer! :(
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 05 mei 2006 14:38

mooi mannetje, vlinder! Sterkte joh!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 05 mei 2006 15:50

Dank je...heb ik wel ff nodig...Timo heeft vanaf 12.00 tot 16.00 alleen maar gehuild :(
werd er enigsinds gek van :(
Uiteindenlijk maar even laten huilen en toen viel hij van moeheid in slaap...
zelfs met die andere voeding heeft hij nooit zo liggen huilen...dus ga nu denken of de huisarts het wel goed gezien heeft en het misschien toch geen koemelk allergie is :-k
Als hij het weekend zo blijft huilen ga ik a.s maandag naar de huisarts terug!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 17:00

groot gelijk dat je dan weer naar de huisarts gaat.
Wat erg Vlinder!!

Kan me enigsinds vorstellen wat het is. Mijn zusje heeft 8 maanden aan 1 gehuild zodat ze thuis radeloos werden. Zelfs de familie, kennissen en buurtjes weten er over mee te praten. Achteraf bleek het te komen doordat ze astma heeft en allergien.

Heel veel sterkte :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 05 mei 2006 18:03

Dank je :) Ik heb het bij mijn dochtertje ook 5 maanden gehad, huilen huilen huilen en nog eens huilen...
Toen kwam ik ineens op het idee om op andere voeding over te gaan ( ik had nutricia hypoallergeen en ging over naar friso hypoallergeen)
Van de 1 op de andere dag was het huilen over.
Had ik dat maar eerder gedaan!
Vanmiddag kwamen die beelden weer terug van haar toen Timo zo aan het huilen was, toen dacht ik en nu is het genoeg!! het blijven er 3 en meer komt er niet meer ( onze wens was altijd 4 kinderen dat leek ons leuk)
Na Merel ( de 2e) heb ik ook lange tijd gezegd er komt niet meer maar uiteindelijk na 3 jaar ging ik overstag..het gekke is je vergeet het weer dat ze zo hebben gehuild.

Het enige wat ik wil is dat ik kan gaan genieten van mijn kleine ventje..heb al een hele nare zwangerschap achter de rug en wil nu gewoon lekker kunnen genieten....
Jullie denken misschien wat klaag je je hebt er toch zelf voor gekozen maar ik zit er gewoon ff doorheen nu dus zie het nu allemaal even niet meer van de positieve kant ( de roze wolk is een donkere wolk geworden )

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 mei 2006 18:14

Wat ook erg helpt bij baby's die erg veel huilen is: inbakeren.
Het helpt waarschijnlijk niet als ze egt alleen huilen om de reden van een allergie of iets dergelijks, maar huilen ze erg veel, weet je niet waar het vandaan komt en wat je moet doen? Inbakeren. Erg veel baby's zijn hierdoor weer tot rust gekomen, het helpt echt.

@Vlinder: Sterkte ff in deze periode. Je komt er vast weer bovenop, maar begrijp best wel dat je het nu ff niet meer van de positieve kant kan zien. Ik hoop echt dat je snel weer van je kleine Timo en de andere kids kan en mag genieten!!!
Afbeelding

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 05 mei 2006 18:20

Dank je wel.. ik hoop zeker dat ik binnenkort echt kan gaan genieten!
En dat het met het ventje snel beter zal gaan.

En inbakeren doen we al :wink: zijn we 2 weken geleden mee begonnen aangezien hij onrustig was doordat hij last had van zijn armpjes.
En het hielp echt! Ik zou het iedereen aanraden die met een onrustig kindje zit. :)
Maar nu helpt het inbakeren dus niet :( dus heeft het huilen een andere oorzaak.

kort
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kort » 05 mei 2006 18:25

Vlinder, heel veel sterkte in deze periode. Ik kan me goed voorstellen dat je het soms echt even niet meer ziet zitten. Heb je geen familie of vrienden in de buurt die even (al is het maar een uurtje) de zorg voor je zoon over kunnen nemen, zodat je even aan jezelf toekomt? Zelf heb ik ook 3 kinderen, en al hoor je ze niet, dan is het nog druk. Je hebt weinig tijd voor jezelf.
Probeer m'n tip eens. Daar zal je erg van opknappen!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 05 mei 2006 18:31

Dank je wel, ik heb wel familie in de buurt maar die weten niet hoe of wat :oops: Durf dat niet te vertellen omdat ik weet dat ze het niet zullen begrijpen.
Ze denken dan : zie je wel ze kan het niet aan.
En ik wil niet dat ze zo over me denken.
Toen ik in de familie kwam was ik nog jong ( 14 jaar) en ik trouwde ook jong ( 19 jaar) Ze hebben altijd gezegd dat ik te jong was en dat ik het allemaal niet zou redden.
Als het ware wachten ze er nu op dat ik bel dat het niet meer gaat.
En dat wil ik niet snap je...

Mijn vriendin woont wel in de buurt maar die heeft zelf ook net een kleine dus durf dan niet bij haar aan te kloppen.
Volgende week is mijn man iig vrijdag en zaterdag vrij dus ik weet wel zeker dat ik er dan ff tussen uitga!

Het komt wel goed dat weet ik maar het heeft even tijd nodig...
Als het straks beter gaat met hem zal ik me snel ook weer beter voelen
Laatst gewijzigd door vlinder op 05 mei 2006 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 18:32

ik denk heel niet wat klaagt ze! Soms is het juist goed om ff je angsten,frustraties e.d. te lozen. Ik begrijp je heel goed. Dit is echt een nare tijd waar je door moet.

Denk aan je ;)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 05 mei 2006 18:35

Fijn dat jullie zo meeleven, en het is idd erg fijn om het er ff uit te gooien :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 19:31

lekker blijven doen dan! :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 mei 2006 20:39

vlinder schreef:Dat is zeker zo
Dat heb ik ook vaak genoeg moeten meemaken :(
Op een gegeven moment liep ik maar gauw door bang voor weer zo' reactie :?
En dat terwijl je supertrots bent op je kleintje en je het geweldig vind als je reacties krijgt van mensen dat je zo'n lief kleintje hebt. ( dan ga je helemaal stralen als moeder zijnde)

wat vervelend zeg dat je zulke reacties krijgt!!! tis gewoon een mooi ventje :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 mei 2006 21:07

@ vlinder, ik weet van mijn schoonzusje, daar weten ze ook sinds kort dat haar zoontje een koemelkallergie heeft, zij ook alle hypo allergeen voeding geprobeerd (op advies van de kinderarts) maar hij bleef spugen, diaree houden en onder de uitslag zitten. Toen hebben ze op het cb gezegd stap over op nutrilon pepti, daar zit geen koemelk in en de hypo allergene voeding schijnt daar nog wel sporen van te bevatten. En om in aanmerking te komen voor vergoeding, moet de kleine eerst een allergietest ondergaan en dat kan pas vanaf 4 maanden. Je kan wel je onkosten van voor die tijd vergoed krijgen, mits je daarvan een bon hebt.
Sterkte de komende tijd.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 05 mei 2006 21:08

Vlinder, heel veel sterkte hoor! Ik weet (gelukkig) niet wat het is om een kindje te hebben wat veel huilt maar ik loop soms al heel even de deur uit als het een kwartier duurt.. :oops:

En TJ, bij een neef van mij is gisteren een zoontje geboren en ze noemen hem: Milan! Ik vind het echt een hele leuke naam!

Schattig mannetje TJ! Ik zal binnenkort ook ff proberen wat foto's te planten van mijn mannetje.

Terug naar “Archief”