ik dacht dat jullie op 22 april ook iets hadden? Ik had al half en half afgesproken met een vriendin.
Oja.. wij hebben 13 april uitvoering in Barneveld. Is óók geweldig!

Moderator: Moderafo's
Bendictine Monks of St'Pauls en The Mormon Tabernacle Choir zijn ook vetkurtyo schreef:Ik houd niet zo van koren, maar als ik dan naar koren luister het liefst naar een koor zoals het Holland Boys Choir...
kurtyo schreef:Ach, ik houd gewoon niet zo van koren. Bovendien vind ik het inderdaad mooi. Als ik naar klassiek luister, dan het liefs instrumentaal. Verder is het HBC een professioneel koor - en dat zegt niet alles inderdaad, maar in dit geval vind ik je toch iets te geringschattend reageren over een koor met zoveel kwaliteit.
Othello schreef:kurtyo schreef:Ach, ik houd gewoon niet zo van koren. Bovendien vind ik het inderdaad mooi. Als ik naar klassiek luister, dan het liefs instrumentaal. Verder is het HBC een professioneel koor - en dat zegt niet alles inderdaad, maar in dit geval vind ik je toch iets te geringschattend reageren over een koor met zoveel kwaliteit.
Om eerlijk te zijn mag ook ik graag luisteren naar de knaapjes uit Elburg. Het koor heeft zich in de afgelopen tien jaar duidelijk ontwikkeld en het kan zich aardig meten met soortgelijke koren uit bijv. Engeland.
Mijn opmerking was dan ook een weinigje doorspekt van sarcasme, omdat ik bij jou toch wel wat andere genres in m'n hoofd heb...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten