Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Hmz, mag je blij zijn dat je geen tinnitus hebt, ik hoor altijd hoge pieptonen in m'n oren.
Lorijntje schreef:Er bestaat zelfs het ' Hoge Sensitiviteits Syndroom' . Misschien meer te vinden op internet? Een aantal mensen voelen zich door dit syndroom zeer beperkt in het dagelijks leven.
André schreef:Oordopjes indoen(is wel ff wennen), werkt uitstekend i.c.m. een nitrazepam nog beter.Lalage schreef:bijvoorbeeld als je op kamp bent en je slaapt met anderen op een kamer en er snurkt er eentje...
Hier nog 1 altijd en idd muziek helpt iets.Lalage schreef:ja altijd, maar muziek bijvoorbeeld kan het wel maskeren.
Klopt je hoort dan alleen nog maar suizen, vandaar ook wat medicatie, thuis gebruik ik trouwens geen oordopjes.Lalage schreef:André schreef:Oordopjes indoen(is wel ff wennen), werkt uitstekend i.c.m. een nitrazepam nog beter.Lalage schreef:bijvoorbeeld als je op kamp bent en je slaapt met anderen op een kamer en er snurkt er eentje...
Jij hebt toch ook tinnitus? Dan is dat geen pretje... vind ik dan. Gelukkig helpt het wel als je de snurker een duwtje geeft.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten