Moderator: Moderafo's
Lijkt me erg leuk!!! Ik kan alleen in sepbember, waarschijnlijk heb ik ook maar 1 klein luttel weekje vakantie Maar als jullie dan gaan en ik heb vrij gaan vlieger en ik denk wel mee uhmm we moeten natuurlijk ook nog geld hebben
Omega schreef:Bij voldoende belangstelling willen we in augustus of september opnieuw een reis naar Slowakije organiseren. Thema is ditmaal de Slowaakse wijnen en de cultuur. We verblijven een midweek (vier nachten) in een luxe kasteel op twee uur reizen van Bratislava. Vandaaruit maken we culturele en sportieve uitstapjes. Opties zijn: fietsen, raften, paardrijden, wijnproeverij/druivenoogst, wandelen, bezoek aan Bratislava. Vermoedelijk gaan we vliegen i.p.v. met de auto. Kosten maximaal 350 euro pp. Misschien is dit wat als uitgebreide wintersportreünie?
ff normaal..rafaell schreef:*ziet in gedachten een, van angst in elkaar gekrompen, snor achter een rollator luid om hulp roepend vluchten voor een vrouw-met-mattenklopper
Omega schreef:Even wat meer informatie over de reis:
We overnachten in kasteel Topolcianky, een plek waar koningen en presidenten een (tijdelijk) verblijf hebben gehad (nee, niet in de kerkers). Overnachtingen zijn relatief goedkoop omdat het kasteel buiten toeristisch gebied ligt in een nog nauwelijks ontdekt stukje mooi Slowakije. In de directe nabijheid bevinden zich veel wijngebieden, waaronder die van exclusieve wijnen. Liefhebbers/-kenners van wijn kunnen hier hun hart ophalen. Overigens is er ook bier, slivowitsj en wodka voor de cultuurbarbarenWe hopen een gezellige mix van cultuur en sportief te organiseren.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten