Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Ja, maar waarom wil je iemand er dan even tussen nemen op zijn/haar bruiloft? Waarom juist dan? Groter publiek? Kom je dan weg met je "stukje"....?
mystery schreef:Stukjes kunnen echt wel toevoegen hoor! Toen onze vriendin trouwde in november hebben een vriendin en ik zelf een stukje in elkaar gezet: een foto-powerpoint-presentatie. Met foto's van onze vriendschap die al jarenlang duurt. En bij elke foto een opmerking, verhaaltje of vraag voor het bruidspaar of publiek. We hoorden van de familie van de bruidegom dat zij het erg leuk hadden gevonden, omdat ze zo de bruid nog niet kenden. En er was veel aandacht, dus blijkbaar hadden we het goed gedaan.![]()
Aragorn schreef:mystery schreef:Stukjes kunnen echt wel toevoegen hoor! Toen onze vriendin trouwde in november hebben een vriendin en ik zelf een stukje in elkaar gezet: een foto-powerpoint-presentatie. Met foto's van onze vriendschap die al jarenlang duurt. En bij elke foto een opmerking, verhaaltje of vraag voor het bruidspaar of publiek. We hoorden van de familie van de bruidegom dat zij het erg leuk hadden gevonden, omdat ze zo de bruid nog niet kenden. En er was veel aandacht, dus blijkbaar hadden we het goed gedaan.![]()
Inderdaad, dat soort dingen kunnen ook best leuk zijn en dat gaat ook echt ergens over. Maar vaak is het ook zo dat men maar iets verzint omdat er toch een stukje gedaan zal moeten worden en dan wordt het een trieste opeenhoping van clichematige flauwe grapjes die je niet op je bruiloft wil hebben.
Ik vind het eigenlijk wel een briljant idee van Kathleen om je van tevoren te wapenen tegen dat soort dingen door precies hetzelfde soort stukjes voor te bereiden.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten