Ik ben nu zesdejaars student wiskunde, ben sinds zeven weken bezig met mijn afstudeerstage bij het RIVM in Bilthoven, in de richting epidemiologie (hmz lijkt op wat parsifal doet he? Hij studeerde eerder wiskunde, maar ik begon eerder met biologie. Toen raadde hij me het vak epidemiologie aan en dat beviel erg goed...)
Wil je ermee verder?
Dit onderzoek bevalt me best wel goed, ik ben erover aan het nadenken of ik misschien aio wil worden. Maar aangezien ik tot een paar weken geleden dacht dat ik daar niet slim genoeg voor ben, weet ik 't nog niet. Ik wil denk ik wel verder in het epidemiologisch onderzoek, in ieder geval in de mathematische biologie.
Is het mee- of tegengevallen?
De stage bevalt erg goed, eigenlijk precies wat ik ervan verwacht. Als onderzoeker heb je wel af en toe een depri dag, maar de kick als je iets slims hebt bedacht is des te groter

Is het wat je verwachtte?
De studie wiskunde en de stage waren wel zoals ik had verwacht, al kon ik ook niet bedenken dat er zoveel soorten wiskunde zijn en dat zoveel mensen zich met epidemiologie bezighouden.
parsifal schreef:*Nee, maar het is wel leuk. Alleen soms erg frustrerend dat je op een idee moet wachten en niet gewoon met doorwerken iets kunt bereiken.
Ik moet toch maar binnenkort 's bij je komen eten om erover door te praten