Lichtwekker voor winterdip

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 25 jan 2006 14:30

annvisser schreef:Dat heb je als je -7 bent.. dan moet een mens nog uitslapen iedere dag.. :roll:

Dan ben je gewoon nooit wakker. 8)

joos schreef:Of als je pas naar bed gaat als het bijna licht is :P

Dat is dan wel weer moeilijk om deze tijd van het jaar. :mrgreen:

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 25 jan 2006 14:32

paprikameisje2 schreef:k zit me afte vragen hoe dat zit met ochtendhumeur. Zit dat tussen je oren of bestaat dat echt?

vraag maar eens aan mensen die in mijn omgeving zijn als ik net wakker ben.. Waarschijnlijk beamen ze dan volledig dat het bestaat :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 jan 2006 14:38

bij ons thusi is niemand humeurig smorgens. Wel iets stiller maar meer niet

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 25 jan 2006 14:42

paprikameisje2 schreef:bij ons thusi is niemand humeurig smorgens. Wel iets stiller maar meer niet

Tis ook niet echt humeurig, of sagarijnig.. Ik loop met met een niet-tegen-mij-praten gezicht rond, en ja.. doen ze het wel, eigen risico :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2006 17:35

Collateral schreef:De zon gaat omstreeks deze tijd om ongeveer 8:30 op. Dat lijkt me méér dan vroeg genoeg, dus zo'n lamp is voor mij nogal overbodig. Afbeelding

Het probleem is dat de zon vaak niet opgaat, behalve dan achter de wolken :)

Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan. :)

En een ochtendhumeur zit gedeeltelijk wel tussen de oren, want als iemand op vakantie gaat naar een lekker warm bountyeiland issie opeens 's ochtends wel vrolijk... het is meer het vooruitzicht dat voor het lsehcte humeur zorgt denk ik :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 25 jan 2006 17:44

Nee hoor! Ook al gaat er die dag iets geweldigs gebeuren, s'morgens, als ik mn bed uit kom, moet iedereen gewoon zn mond houden, althans, tegen mij.. En misschien zit dat tussen mn oren, maar goed, tblijft wel zo :wink:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 25 jan 2006 17:48

Marnix schreef:Het probleem is dat de zon vaak niet opgaat, behalve dan achter de wolken :)

Probleem? Handig juist, dat slaapt alleen maar beter. :P

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 jan 2006 18:50

Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan. :)

Haha, zo zit ik ook in elkaar: wekker uit, uit bed jumpen en direct enhtousiast rondspringen. Probleem is wel dat mijn huisgenoten nadat ze uit bed zijn, de eerste twee uur nog halfslapende ronddolen als geesten en ook liever geen woord willen horen, terwijl ik direct loop te ratelen. Dat botst wel eens ja, laat ik het voorzichtig uitdrukken :mrgreen:
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2006 19:16

Debor@ schreef:
Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan. :)

Haha, zo zit ik ook in elkaar: wekker uit, uit bed jumpen en direct enhtousiast rondspringen. Probleem is wel dat mijn huisgenoten nadat ze uit bed zijn, de eerste twee uur nog halfslapende ronddolen als geesten en ook liever geen woord willen horen, terwijl ik direct loop te ratelen. Dat botst wel eens ja, laat ik het voorzichtig uitdrukken :mrgreen:

Irritant is dat he, die mensen die dan niks zeggen en chagrijnig zijn. Om nou de zeggen dat ik altijd evenveel energie heb, nee dat niet.... maar met chago doen doe je daar ook niks aan :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 jan 2006 23:23

Marnix schreef:
Debor@ schreef:

Irritant is dat he, die mensen die dan niks zeggen en chagrijnig zijn. Om nou de zeggen dat ik altijd evenveel energie heb, nee dat niet.... maar met chago doen doe je daar ook niks aan :)

Haha, en daarom ging mijn vader -toen ik nog thuis woonde- als we allebei vroeg moesten beginnen in de kamer zitten ontbijten (ik zat dan al in de keuken)... Omdat 'ie gek werd van mijn geleuter op de vroege morgen. :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 jan 2006 01:22

LeChat schreef:
Marnix schreef:
Debor@ schreef:

Haha, en daarom ging mijn vader -toen ik nog thuis woonde- als we allebei vroeg moesten beginnen in de kamer zitten ontbijten (ik zat dan al in de keuken)... Omdat 'ie gek werd van mijn geleuter op de vroege morgen. :mrgreen:

Hehe dat zou ook niet goed zijn dan... maar ik krijg zo de indruk dat hij zich daar niet alleen op de vroege morgen aan stoorde, alleen zijn ergernissen op andere tijdstippen beter kon verbergen ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 jan 2006 13:59

Marnix schreef:Hehe dat zou ook niet goed zijn dan... maar ik krijg zo de indruk dat hij zich daar niet alleen op de vroege morgen aan stoorde, alleen zijn ergernissen op andere tijdstippen beter kon verbergen ;)

Daar kon je weleens gelijk in hebben. 'k Zal het hem maar niet vragen, wie weet wat 't losmaakt... :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liza
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liza » 21 feb 2006 15:37

Ik kan wel zeggen nu ik een paar weken de wekker heb gebruikt, dat het wel helpt en fitter wakker word.
Van het concert des levens
krijgt niemand een program.

Bezoek mijn weblog eens!!!!! http://lizaslife.web-log.nl

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 feb 2006 18:50

Het spijt me zeer, maar 's morgens om 4 uur/ half 5 ben ik écht nog niet vrolijk :shock:
Om 8 uur op de markt is de bui al aardig gezakt en is het fantastisch om ochtenshumeurige klanten op stang te jagen met een big smile 8)

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 22 feb 2006 00:26

Hmm ik denk dat het weinig bij mij uithaalt

ik kan wakker worden, en merken dat:

-ik al 2 uur lang door zowel wekkeradio als gewone pieperding heb heen liggen dommelen
-mijn kamerlamp al de hele nacht aan heeft gestaan
-het 's nachts wel eens 8'C of nog lager moet zijn geweest

nee, ik moet een rigoreuze actie hebben, een bed dat omgedraaid wordt ofzo
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Terug naar “Archief”