annvisser schreef:Dat heb je als je -7 bent.. dan moet een mens nog uitslapen iedere dag..
Dan ben je gewoon nooit wakker.

joos schreef:Of als je pas naar bed gaat als het bijna licht is
Dat is dan wel weer moeilijk om deze tijd van het jaar.

Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:De zon gaat omstreeks deze tijd om ongeveer 8:30 op. Dat lijkt me méér dan vroeg genoeg, dus zo'n lamp is voor mij nogal overbodig.
Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan.
Debor@ schreef:Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan.
Haha, zo zit ik ook in elkaar: wekker uit, uit bed jumpen en direct enhtousiast rondspringen. Probleem is wel dat mijn huisgenoten nadat ze uit bed zijn, de eerste twee uur nog halfslapende ronddolen als geesten en ook liever geen woord willen horen, terwijl ik direct loop te ratelen. Dat botst wel eens ja, laat ik het voorzichtig uitdrukken
Marnix schreef:Debor@ schreef:Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan.
Haha, zo zit ik ook in elkaar: wekker uit, uit bed jumpen en direct enhtousiast rondspringen. Probleem is wel dat mijn huisgenoten nadat ze uit bed zijn, de eerste twee uur nog halfslapende ronddolen als geesten en ook liever geen woord willen horen, terwijl ik direct loop te ratelen. Dat botst wel eens ja, laat ik het voorzichtig uitdrukken
Irritant is dat he, die mensen die dan niks zeggen en chagrijnig zijn. Om nou de zeggen dat ik altijd evenveel energie heb, nee dat niet.... maar met chago doen doe je daar ook niks aan
LeChat schreef:Marnix schreef:Debor@ schreef:Marnix schreef:Overigens heb ik ook nooit een ochtendhumeur... en heb ik daar niet eens tijd voor nodig om wakker te worden. Je hebt van die mensen die hun wekker een uur laten snoozen om wakker te kunnen worden.... als bij mij de wekker gaat spring ik gewoon uit bed, ros dat ding uit en kleed me aan.
Irritant is dat he, die mensen die dan niks zeggen en chagrijnig zijn. Om nou de zeggen dat ik altijd evenveel energie heb, nee dat niet.... maar met chago doen doe je daar ook niks aan
Haha, en daarom ging mijn vader -toen ik nog thuis woonde- als we allebei vroeg moesten beginnen in de kamer zitten ontbijten (ik zat dan al in de keuken)... Omdat 'ie gek werd van mijn geleuter op de vroege morgen.
Marnix schreef:Hehe dat zou ook niet goed zijn dan... maar ik krijg zo de indruk dat hij zich daar niet alleen op de vroege morgen aan stoorde, alleen zijn ergernissen op andere tijdstippen beter kon verbergen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten