Moderator: Moderafo's
george_12 schreef:wat vind jij nou eigenlijk van een relatie? ja, leuk of fijn natuurlijk. Maar denk nu eens: ''Warom wil ik eigenlijk nu een relatie''
Smurffie schreef:hehe![]()
Nee, of course not..máár, het irriteert me mateloos dat mensen veel te rooskleurig over een relatie denken, net als trouwen..één grote illusie. een week getrouwd en ze d**deren met een rap tempo van de roze wolk af
Het leven gaat zeker niet over rozen, het leven kan zo leuk zijn als je het zelf in kan vullen. Jouw wegen zijn echter bij God bekend, ga daarom niet achteover leunen en denken: Het komt wel! Nee, maak er wat van! Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede!Corine schreef:Valt mee hoor ZUS! Geef toe, het leven én het huwelijk gaat heus niet over rozen, maar het leven zonder huwelijk ook niet. Dus dat is wat mij betreft om het even.
Is het leven zonder relatie één roze wolk dan? Tis maar net waar je voor kiest,en hoe het loopt in je leven
Corine schreef:Smurffie schreef:hehe![]()
Nee, of course not..máár, het irriteert me mateloos dat mensen veel te rooskleurig over een relatie denken, net als trouwen..één grote illusie. een week getrouwd en ze d**deren met een rap tempo van de roze wolk af
Valt mee hoor ZUS! Geef toe, het leven én het huwelijk gaat heus niet over rozen, maar het leven zonder huwelijk ook niet. Dus dat is wat mij betreft om het even.
Is het leven zonder relatie één roze wolk dan? Tis maar net waar je voor kiest,en hoe het loopt in je leven
Raido schreef:paulio schreef:nou ja un relatie s nie altyd wat al dat sgyden en zo er s al heel wat verdriet van gkomeDoe joe kom from russia?
Corine schreef:@aragorn, doe eens niet zo. Dat jij nou al dan niet gefrustreerd vrijgezel wenst te blijven wil nog niet zeggen dat iedereen dat maar wilt.. Dan zou het snel leeg worden op de wereld. (als je tenminste uit gaat van het feit dat je toch enigsinds een relatie nodig hebt om een kindje te krijgen..)
@smurffie, soms is het idd wel eens nodig om flink ruzie te maken ja... Maarre liefde en houden van is meestal minder frustrerend als je voor doet komen mn dierbaarste zus.. Enne tja, je moet wel even de juiste persoon tegenkomen en dr zijn er bij die eerst een paar keer flink hun hoofdje stoten. Ik noem geen namen smurf.. Maar goed, ook voor jou is er hoop en doe er maar een beetje je best voor want ik heb wel zin in een feestje... Mr. Green
Smurffie schreef:hehe![]()
Smurffie schreef:Smurffie schreef:hehe![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten