Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Wat is jaloers, vrouwen zijn gewoon soms wel is bang dat ze de liefste, knapste, tofste, lekkerste, gaafste man van de wereld kwijtraken, of nog erger, moeten delen... Dat is eerder een compliment aan het mannelijk adres!
Voor mij geen, het gaat mij om karakters..DesertRose schreef:Ja idd, over dat DELEN met anderen, je deelt je geliefde toch Altijd met anderen? z'n vrienden, z'n familie.. wat is het verschil tussen (jongen)vrienden en (meisjes)vrienden?
DesertRose schreef:Ja idd, over dat DELEN met anderen, je deelt je geliefde toch Altijd met anderen? z'n vrienden, z'n familie.. wat is het verschil tussen (jongen)vrienden en (meisjes)vrienden?
Ik denk toen ik zelf ging zien dat ik zelf belachelijk bezig was, wel beschermend tegenover haar maar boos zijn als het over jezelf ging. Je moet het echt van je af zetten, dat heeft bij mij minstens een jaar geduurd..DesertRose schreef:Raido, hoelang duurde het tot je zo bent zoals je bent, sinds je zo was zoals je zei?
:S
snappie?
zou je wat gaan vermoeden als je vriend/vriendin regelmatig met dezelfde op stap gaat?
Raido schreef:Ik denk toen ik zelf ging zien dat ik zelf belachelijk bezig was, wel beschermend tegenover haar maar boos zijn als het over jezelf ging. Je moet het echt van je af zetten, dat heeft bij mij minstens een jaar geduurd..
Maar ik zou nog pissiger zijn als mijn vriendin zou zeggen dat ik niet met een vriendin naar de kroeg mocht. Weet je hoe het komt? Wij jongens kennen jongens, wij wantrouwen ze omdat we eigenlijk allemaal het zelfde zijn, waarom ga je als jongen vaak met meiden om.. ja omdat ze mooi zijn, maar wee je gebeente als iemand jou wantrouwd...
DesertRose schreef:Weet je hoe het komt? Wij..
en wrom zouden meisjes dat vinden?
Voor de volgende reacties, zou je willen vertellen OF je en HOELANG je een relatie hebt?
Jaoh... gemiddeld genomen als je wat jonger bent (zeg maar tussen de 14 en de 18/19) ga je vooral om met meiden omdat je dat leuk/mooi etc vind.AikonGirl schreef:@Raido
Jij gaat met meiden om, omdat ze mooi zijn?
En dan ook nog zeggen dat alle jongens zo zijn?
Mag ik zeggen dat ik je triest vind?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten