Achteraf ... ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 21 sep 2005 16:28

Aragorn schreef:Achja, wanneer heb je het eigenlijk helemaal verwerkt?
Soms nooit.

André

Berichtdoor André » 21 sep 2005 16:35

MissF schreef:Hmm, iets verwerken is iets heel anders dan hem recht aan durven kijken.
Ik kon mijn ex na een maand alweer recht aankijken, terwijl ik het zelf uit had gemaakt. Ik was absoluut niet gek meer op hem, en dus geen reden waarom verwerken zo lang zou duren.
Mmm, misschien dat er dan toch ergens in je geheugen 'leuke' dingen zijn blijven haken, en die niet zo direct te maken hebben met het wel of niet kunnen aankijken van hem/haar?

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 24 sep 2005 08:42

André schreef:
MissF schreef:Hmm, iets verwerken is iets heel anders dan hem recht aan durven kijken.
Ik kon mijn ex na een maand alweer recht aankijken, terwijl ik het zelf uit had gemaakt. Ik was absoluut niet gek meer op hem, en dus geen reden waarom verwerken zo lang zou duren.
Mmm, misschien dat er dan toch ergens in je geheugen 'leuke' dingen zijn blijven haken, en die niet zo direct te maken hebben met het wel of niet kunnen aankijken van hem/haar?
Ja, Andre, en ik dacht dat ik dat ook kon! We hebben zelfs samen gelachen om domme dingen die we hebben gedaan/ of zijn gebeurd. Maar ja... Hij heeft inmiddels zijn excuses gemaakt hoor, maar dat neemt niet weg dat ik zijn uitspraken één-twee-drie kan vergeten..

Maar we gaan nog steeds de weg vooruit! 8)
Afbeelding

Shito
Mineur
Mineur
Locatie: I stopped living long ago. Where, it doesnt matter.

Berichtdoor Shito » 24 sep 2005 13:47

Als je echt om iemand geeft kun je dingen niet een-twee-drie vergeten of vergeven. Daar is heel wat meer voor nodig.

In God's geval, het leven van Zijn eigen Zoon. Leert je wellicht ook iets over jezelf.
The ox knoweth his owner, and the ass his master's crib; but my children do not know Me, my people does not consider.

yeti3
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor yeti3 » 24 sep 2005 14:38

Eigenlijk is het verwerken, dat nu een jaar bezig is, nog niet helemaal voltooid, en zal het misschien nooit meer helemaal worden...

Dat denk ik niet. Volgens mij zul je het ooit wel verwerkt hebben, maar duurt het soms gewoon zo belachelijk lang dat je denkt dat je het nooit zult verwerken.

Ah dus ik kan ook rustig naar de hoeren gaan en hopen dat ik een goed gesprek kan hebben met ze.. ik denk daar toch anders over, mij zie je niet in een disco

Moet ik toch ff op reageren: wat een idiote vergelijking!! Gaat totaal niet op. Hopelijk begrijp je zelf wel waarom. Maar da's offtopic (ofzoiets, toch?)

Terug naar “Archief”