Rudolf Meuser schreef:Napoleon, ik meen echt wel dingen serieus hoor!
ja, maar het probleem is dat je niet nadenkt. komt niet echt serieus over dan. en als het wel serieus overkomt, dan lijkt het ook erg dom
Moderator: Moderafo's
Rudolf Meuser schreef:Napoleon, ik meen echt wel dingen serieus hoor!
Corne van 't Hof schreef:Rudolf post veel en daarna gaat hij er over nadenken, moet eigenlijk andersom. Ik denk verder dat Rudolf zich verveeld.
Dat kunnen ze beter doen voor ze uberhaupt een gezin stichten.En je kinderen laten opgroeien in een gezin waar het continu haat en nijd is? Degenen die getrouwd zijn, moeten beslissen en vooral God om zijn leiding en hulp vragen in het hele verhaal.
niet als het even kan, het is een basisvoorwaarde. Scheiden is een allerlaatste optie. En als je scheidt, blijf dan ook alleen. Deze tekst uit Mattheus is daar klaarhelder over.Kinderen hebben een stabiel gezin nodig, als het even kan een vader en een moeder
Iemand die zijn naaste haat kan tot God niet komen. En dat is maar goed ook.Laten we even één ding duidelijk maken: God is er altijd voor je, in elke situatie! Ook als er met je partner onderling haat en nijd is! En dan mag je God toch echt wel om leiding vragen en hoef je dus niet schizofreen te zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten