Ik dacht aan Jakobus1 vers 5 - 8
En Jakobus 5 vers 16 - 18
Moderator: Moderafo's
Hendrik schreef:Ik denk dat we nu offtopic gaan maar ik zal proberen het uit te leggen.
Stel ik heb 32 punten van de 66 en de norm is 0,6 dan haal ik een 5.0 is de norm 0.7 dan haal ik een 5.1 enz. De hoogste norm die er is is 2.0.
Ik heb een 5.2 nodig. De norm wordt bepaald,door te kijken hoe groot het examen was en hoe moeilijk of makkelijk.
Hendrik schreef:Ik denk dat we nu offtopic gaan maar ik zal proberen het uit te leggen.
Stel ik heb 32 punten van de 66 en de norm is 0,6 dan haal ik een 5.0 is de norm 0.7 dan haal ik een 5.1 enz. De hoogste norm die er is is 2.0.
Ik heb een 5.2 nodig. De norm wordt bepaald,door te kijken hoe groot het examen was en hoe moeilijk of makkelijk.
Mariamagdalena schreef:Elladan schreef:Mariamagdalena schreef:Excuses, maar ik begrijp er nou helemaal nix meer van.
Het ging toch over bidden....... en je hebt het over examennormen???
Hey. JIJ vraagt ernaar!
Snap jij dan wel wat hij bedoelt?
pol schreef:Een mooi gedicht, maar je mag niet zeggen ik kan niet bidden, en het vervolgens niet doen. Dat is niet bijbels.
Persoonlijk bid ik voor het eten en dank na het eten. Samen met mijn man bidden we als we gaan slapen en tussendoor heb ik nog wel duizend redenen om te bidden en zeker om te danken!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten