[quote="Flappie"][quote="Knillis"]Het Bureau en Riska,
Als ambassadeur voor Christus heb ik de Bijbel.
Ik mag mij niet ophouden met verschillende politieke partijen maar deze boodschap van onze Heere en Zaligmaker Jezus Christus moet ik jullie meedelen:
HET KONINKRIJK DER HEMELEN IS NABIJ GEKOMEN. Mt. 10:7
In Christus,
Dan ben ik best wel benieuwd hoe jij er tegen aan kijkt dat Jezus bij hoeren en tollenaars aan tafel zat en met ze at en praatte. Gezien het feit dat je het al onbijbels vind blijkbaar om et andersgelovigen te praten.[/quote]
Voor alle duidelijkheid, kom ik nog even terug op "andersgelovigen", die niet geloven dat Jezus Christus is Jahweh God, Schepper van hemel en aarde. Mattheüs 1:21 En zij zal een Zoon baren, en gij zult Zijn naam heten JEZUS ["JEZUS" betekend: Jahweh is Redding]; want Hij zal Zijn volk [Zijn uitverkorenen] zalig maken van hun zonden.
De Bijbel zegt in Johannes 8: Waarom kent gij Mijn spraak niet? Het is, omdat gij Mijn woord niet kunt horen. Gij zijt uit den vader den duivel, en wilt de begeerten uws vaders doen; die was een mensenmoorder van den beginne [Genesis 3:1], en is in de waarheid niet staande gebleven; want geen waarheid is in hem. Wanneer hij de leugen spreekt, zo spreekt hij uit zijn eigen;
want hij is een leugenaar, en de vader derzelve leugen. Maar Mij, omdat Ik u de waarheid zeg, gelooft gij niet.
Welgelukzalig is de man, die den HEERE tot zijn vertrouwen stelt, en niet omziet naar de hovaardigen, en die tot leugen afwijken. Psalm 40:5
Gij vertreedt al degenen, die van Uw inzettingen afdwalen, want hun bedrog is leugen. Psalm 119:118
Hem, zeg ik, wiens toekomst is naar de werking des satans, in alle kracht, en tekenen, en wonderen der leugen; En in alle verleiding der onrechtvaardigheid in degenen, die verloren gaan; daarvoor dat zij de liefde der waarheid niet aangenomen hebben, om zalig te worden. En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven; Opdat zij allen veroordeeld worden, die de waarheid niet geloofd hebben, maar een welbehagen hebben gehad in de ongerechtigheid. 2 Thessalonicensen 2:9-12
En in haar [het nieuwe Jeruzalem] zal niet inkomen iets, dat ontreinigt, en gruwelijkheid doet, en leugen spreekt; maar die geschreven zijn in het boek des levens des Lams. Openbaring 21:27
Maar buiten zullen zijn de honden, en de tovenaars, en de hoereerders, en de doodslagers, en de afgodendienaars, en een iegelijk, die de leugen liefheeft, en doet. Openbaring 22:15
Pilatus dan zeide tot Hem: Zijt Gij dan een Koning? Jezus antwoordde: Gij zegt, dat Ik een Koning ben. Hiertoe ben Ik geboren en hiertoe ben Ik in de wereld gekomen, opdat Ik der waarheid getuigenis geven zou. Een iegelijk, die uit de waarheid is, hoort Mijn stem [Gods Woord, de Bijbel]. Johannes 18:37