Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Staat de smak van Cybercurse er op?
En mijn heldhaftig optreden?
reform schreef:Ja Deekaa moet overuren draaien! Er komt weer een besteller en dit keer uit de hoek van het arroteam!!! Ivan wil graag zijn eigen doelpunt terugzien op DVD!
TheShadow schreef:reform schreef:Ja Deekaa moet overuren draaien! Er komt weer een besteller en dit keer uit de hoek van het arroteam!!! Ivan wil graag zijn eigen doelpunt terugzien op DVD!
Ivan treft geen schuld... ook zonder zijn hulp was die bal er wel in gegaan!
reform schreef:TheShadow schreef:reform schreef:Ja Deekaa moet overuren draaien! Er komt weer een besteller en dit keer uit de hoek van het arroteam!!! Ivan wil graag zijn eigen doelpunt terugzien op DVD!
Het was ivans schuld ook niet. Het is een puike kerel en ook nog eens een goede verdediger.
Ik zal weer een keer een 2e organiseren! Er schijnen veel teams weer mee te willen doen. Ik ben benieuwd of het arroteam de prestaties van het vorige toernooi (want de 2e plaats was gewoon een verrasing) kunnen herhalen.
TheShadow schreef:reform schreef:TheShadow schreef:reform schreef:Ja Deekaa moet overuren draaien! Er komt weer een besteller en dit keer uit de hoek van het arroteam!!! Ivan wil graag zijn eigen doelpunt terugzien op DVD!
Het was ivans schuld ook niet. Het is een puike kerel en ook nog eens een goede verdediger.
Ik zal weer een keer een 2e organiseren! Er schijnen veel teams weer mee te willen doen. Ik ben benieuwd of het arroteam de prestaties van het vorige toernooi (want de 2e plaats was gewoon een verrasing) kunnen herhalen.
als het zover is zullen we ons beraden over het meedoen met een dergelijk tournooi onder ons niveau!
TheShadow schreef:als het zover is zullen we ons beraden over het meedoen met een dergelijk tournooi onder ons niveau!
Mariekje88 schreef:Alleen in de zomer?Kan nu ook or
henkie schreef:TheShadow schreef:als het zover is zullen we ons beraden over het meedoen met een dergelijk tournooi onder ons niveau!
Dit is ook prettig voor de mensen met een minder sublieme balbehandeling.
Denk eens aan je medemens, Schaduw.
henkie schreef:Mariekje88 schreef:Alleen in de zomer?Kan nu ook or
Nee, moet vanavond weg helaas![]()
henkie schreef:Ze vliegen als warme broodjes over de toonbank, beste mensen!
We kunnen in de zomer ook wel een veldtoernooi houden trouwens...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten