Ik bedoel het plan dat God met mijn leven heeft, uitgestippeld door Hem, simpel voorbeeld, als mijn vriendin niet stierf had ik geen depressie gehad en begreep ik mijn vriendin (huidige) niet meer en kon haar niet steunen.
Dan zeg ik dank u God!
Moderator: Moderafo's
Ellemijn schreef:Hoi allemaal,
Tis misschien heel erg om dit van een christelijk meisje te horen. maar...geloven jullie nu echt dat God het leven lijdt? Kun je dit ook geloven als je het grootste deel van je leven een vreselijk leven hebt gehad? Kun je dit nog aannemen, als er alleen maar erge, vreselijke moeilijke dingen gebeuren? Als je kapot gaat van ellende, liever dood wil dan dat je wil leven? Nou...sorry, het zal wel aan mij liggen, maar God, ik weet het niet meer, ik mag Hem niet lasteren, dat weet ik...maar, ik snap er niets meer van, het loopt helemaal verkeerd...het gaat fout, waar is God, op wie ik bouwde?
Heeft iemand een antwoord, ik hou me aanbevolen, enne...ik wil niet zon stomzinnig antwoord van...ja, je moet het overgeven, nee, dit is geen antwoord, dit kan je niet vragen, ik snap het niet meer, enne...ik begrijp God niet meer, ja, Hij draag mij, geloof jij dat zelf? NEE DUS!
Zo, een briefje vol opstand!
Ellemijn
Gercoo schreef:Ellemijn schreef:Hoi allemaal,
Tis misschien heel erg om dit van een christelijk meisje te horen. maar...geloven jullie nu echt dat God het leven lijdt? Kun je dit ook geloven als je het grootste deel van je leven een vreselijk leven hebt gehad? Kun je dit nog aannemen, als er alleen maar erge, vreselijke moeilijke dingen gebeuren? Als je kapot gaat van ellende, liever dood wil dan dat je wil leven? Nou...sorry, het zal wel aan mij liggen, maar God, ik weet het niet meer, ik mag Hem niet lasteren, dat weet ik...maar, ik snap er niets meer van, het loopt helemaal verkeerd...het gaat fout, waar is God, op wie ik bouwde?
Heeft iemand een antwoord, ik hou me aanbevolen, enne...ik wil niet zon stomzinnig antwoord van...ja, je moet het overgeven, nee, dit is geen antwoord, dit kan je niet vragen, ik snap het niet meer, enne...ik begrijp God niet meer, ja, Hij draag mij, geloof jij dat zelf? NEE DUS!
Ellemijn
Ik heb zelf zoiets (nog) niet meegemaakt, ik weet ook niet wat ik moet zeggen..
het enige wat ik kan doen is bidden en dat zal ik zeker doen.
Ellemijn schreef:Hoi allemaal,
Ellemijn
ik begrijphet wel, ellemijn. maar woorden hebben kracht, wil je a.u.b niet denaam mara gebruiken. Mijn vriendin luistert tijdens deze dip dagen altijd 'opw 488 het lied van de arend' of het liedje, kom aan boord van de gelijknamige kindercd. ls je wilt mag je me contactgen via pb of msn.Ellemijn schreef:Dank je allemaal, ik weet niet wat ik moet doen, mijn hoofd en leven zit nu even vol met vragen. Ik hoop dat er iemand komt die mij open kan breken, een heel klein beetje begrip toont. En...dank je voor degene die voor mij willen bidden. Ik kan het neit meer, het lijkt wel of het de hemel niet meer berijkt. Ik stel de waarom-vraag zo vaak...mag ik alsjeblieft sterven? Toch...weet ik dat ik dit in Gods hand moet leggen. Amen zeggen op zijn wegen. Maar...ik kan het niet. Wat er gaat gebeuren weet ik niet, maar het kan niet doorgaan zo.
Mara, alias Ellemijn
Ellemijn schreef:Dank je allemaal, ik weet niet wat ik moet doen, mijn hoofd en leven zit nu even vol met vragen. Ik hoop dat er iemand komt die mij open kan breken, een heel klein beetje begrip toont. En...dank je voor degene die voor mij willen bidden. Ik kan het neit meer, het lijkt wel of het de hemel niet meer berijkt. Ik stel de waarom-vraag zo vaak...mag ik alsjeblieft sterven? Toch...weet ik dat ik dit in Gods hand moet leggen. Amen zeggen op zijn wegen. Maar...ik kan het niet. Wat er gaat gebeuren weet ik niet, maar het kan niet doorgaan zo.
Ellemijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten