joepie schreef:morene schreef:Ik ben voor weekblad Viva op zoek naar jonge mannen (18-30) die in een interview (anoniem) willen vertellen over hun keus maagd te blijven tot het huwelijk. Is dat moeilijk? Hoe ga je om met de verledingen etc etc...
Mocht je het leuk vinden hieraan mee te werken, of meer vragen hebben over het interview, mail me op morene@mac.com
Ik hoop op reacties!
Groetjes Morene
PS Ben je niet van plan tot het huwelijk maagd te blijven, dan zou ik je daar ook wel over willen interviewen... uiteraard óók anoniem!
Misschien toch nog even dit erbij dan.
Het gaat er niet om waarom je het doet, maar of het moeilijk is.
En waarom zou je dan juist anoniem moeten zijn als je een duidelijke boodschap af wilt geven?
Maar als ik het goed begrijp krijgen we ook zulke vragen voor de play-boy? En dan keuren jullie het ook goed?
Of voor de fancy?
Ik zie echt niet in wat er fout aan is om aan zo'n interview mee te werken. Ook als het voor de playboy of de fancy (die stiekum best af en toe leuk is

Zo kan je toch voor de doelgroep die die bladen leest duidelijk je mening profileren en ze laten zien waarom je het doet enzo. Zo kan je ze meteen nog een heel klein stukje geloof meegeven enzo.
En Joepie ik denk ook heus wel dat het 'onanoniem' mag, als je aangeeft dat je naam er gewoon bij mag omdat je er geen problemen mee hebt dat je die mening hebt en je er openlijk voor uit wilt komen.
Alleen door aan te geven dat het anoniem is/mag, is de drempel voor mensen om er op te reageren wel een stukje lager zeg maar...