meewerken aan interview weekblad viva?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: meewerken aan interview weekblad viva?

Berichtdoor Johanne » 22 mar 2005 20:21

joepie schreef:
morene schreef:Ik ben voor weekblad Viva op zoek naar jonge mannen (18-30) die in een interview (anoniem) willen vertellen over hun keus maagd te blijven tot het huwelijk. Is dat moeilijk? Hoe ga je om met de verledingen etc etc...
Mocht je het leuk vinden hieraan mee te werken, of meer vragen hebben over het interview, mail me op morene@mac.com
Ik hoop op reacties!
Groetjes Morene
PS Ben je niet van plan tot het huwelijk maagd te blijven, dan zou ik je daar ook wel over willen interviewen... uiteraard óók anoniem!

Misschien toch nog even dit erbij dan.
Het gaat er niet om waarom je het doet, maar of het moeilijk is.
En waarom zou je dan juist anoniem moeten zijn als je een duidelijke boodschap af wilt geven?

Maar als ik het goed begrijp krijgen we ook zulke vragen voor de play-boy? En dan keuren jullie het ook goed?
Of voor de fancy?

Ik zie echt niet in wat er fout aan is om aan zo'n interview mee te werken. Ook als het voor de playboy of de fancy (die stiekum best af en toe leuk is :oops: ) is.
Zo kan je toch voor de doelgroep die die bladen leest duidelijk je mening profileren en ze laten zien waarom je het doet enzo. Zo kan je ze meteen nog een heel klein stukje geloof meegeven enzo.

En Joepie ik denk ook heus wel dat het 'onanoniem' mag, als je aangeeft dat je naam er gewoon bij mag omdat je er geen problemen mee hebt dat je die mening hebt en je er openlijk voor uit wilt komen.
Alleen door aan te geven dat het anoniem is/mag, is de drempel voor mensen om er op te reageren wel een stukje lager zeg maar...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 mar 2005 21:39

Als een redacteur van de playboy mij zou vragen voor een interview over mijn visie op seksualiteit en huwelijk etc, zou ik onmiddelijk ''ja'' zeggen met de enige voorwaarde dat het een eerlijk en respectvol interview wordt.
Welke dicipel gebruikte in de bijbel ook al weer het altaar van de onbekende god om de mensen over de liefde van God te vertellen?

Jammer dat de viva-mevrouw geen vrouwen zoekt,had ik wel grappig gevonden, ik zit toch in verweggistan zodat ik niet herkend word op straat als de viva-maagd :P
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

yeti3
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor yeti3 » 22 mar 2005 23:35

Hoi, ik lees de Viva heel vaak en kan uit ervaring zeggen dat het een leuk blad is. Het niveau is niet erg hoogstaand, maar om mijn kennis op peil te houden, ben ik daarom ook een fanatiek lezer van de Saambinder en de Terdege.

Dusseh.......... ik zou tegen alle mannen in deze doelgroep zeggen: laat je het hemd van het lijf vragen (niet al te letterlijk nemen)! Jullie zijn de doelgroep en vrouwen moeten ook gewoon weten dat jullie hele leuke normale mannen zijn!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 mar 2005 02:44

joepie schreef:En tussen de blote reclame's staan zeker.
Kan me echt niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Trouwens denk ik dat de mensen allang weten dat er jongeren zijn die als maagd het huwelijk in willen.
En dat ze ook al weten wat die motivatie is.
Dus ik zie nog steeds niet de mogelijke evangelisatie reden om in aan een onchristelijk blad mee te werken.

Wat is er mis met tussen de blote reclames staan dan? Ik bedoel: zijn we daar te goed voor?

Men weet idd dat die jongeren er zijn, maar over de motivatie is vaak weinig meer bekend dan een karikatuur. Daar zou een goed interview verandering in kunnen brengen.

Overigens val ik niet helemaal in de doelgroep omdat ik voor mezelf nog veel te veel onduidelijkheden heb..

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 23 mar 2005 10:14

Aragorn schreef:Overigens val ik niet helemaal in de doelgroep omdat ik voor mezelf nog veel te veel onduidelijkheden heb..

Niet helemaal? Ik helemaal niet :P maar ik mag wel meedoen :)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 23 mar 2005 14:39

henkie schreef:Ik denk dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om ook eens de christelijke houding t.o.v. seksualiteit te laten zien. Dat is nou niet bepaald de kant die je in de media vaak ziet. Dus laat die kans niet liggen, zou ik zeggen. :)

Hier graag geen discussies over het blad Viva of speelgoed.
Heb lef! je komt er anoniem in, dus geef je mening, en dan kunnen wij de wereld laten zien, wat echte liefde is!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 mar 2005 16:52

Raido schreef:Heb lef! je komt er anoniem in, dus geef je mening, en dan kunnen wij de wereld laten zien, wat echte liefde is!

Nee he, je wilt toch niet gaan beweren dat ware liefde altijd wacht en niet-wachtende liefde niet waar is? :roll:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 28 mar 2005 15:26

Nou sorry, maar ik ben het wel met Joepie eens.
Iedereen weet allang dat Christenjongeren en moslimjongeren er voor kiezen om maagd te blijven en ze weten ook allang waarom.
En ik zou het ook vreselijk vinden als zonen van mij mee zouden doen in zo'n blad met al dat blood en al die onzederlijke dingen die erin staan.
En laatst bij de tandarts keek ik ff dat blad in, en het eerste wat ik zag was een blote man en een blote vrouw zonder hoofd die gingen vertellen wat ze allemaal wel en niet goed aan hun lichaam vinden.
Nou, heb het dus gelijk weggelegd.
Waar slaat dat op? Blote mensen die over hun lichamen praten.
Lekker zo'n blad in huis als je opgrioeiende kinderen hebt en ze kijken erin.
Nee, dat kan je niet rijmen met je geloof.
Net zoals de Veronicagids, die komt er bij ons ook niet in.
Ook een en al Sodom en Gomorra. Vind ik gewoon geen opvoeding voor je kinderen, ook al zijn die boven de 19. Is gewoon ongepast.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 mar 2005 15:52

Tjonge... we weten ook al lang waarom Jezus gestorven is, gooi dan die Bijbel ook weg joh...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

meboy

Berichtdoor meboy » 28 mar 2005 16:07

Raido schreef:Tjonge... we weten ook al lang waarom Jezus gestorven is, gooi dan die Bijbel ook weg joh...

Dus als ik jou goed begrijp ligt het bestaansrecht van de viva verklaart in het feit dat ook de Bijbel bestaat...

hmmm mooie vergelijking voor wat betreft de waarde van de Viva/ de Bijbel :(

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 mar 2005 20:08

Wees een levende brief.......dus ja, gewoon een superkans...!!!

Gewoon doen...als God het zegent!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mei 2005 07:17

zijn er nog mensen die hebben meegewerkt?

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 28 mei 2005 14:01

Ja, ik, maar ik weet niet of die Viva al uit is eigenlijk. Ik zou een exemplaar krijgen.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 28 mei 2005 18:01

Nee die Viva is nog niet uit. Tenminste, we zijn hem nog niet tegengekomen in de winkel :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 28 mei 2005 22:08

Raido schreef:Tjonge... we weten ook al lang waarom Jezus gestorven is, gooi dan die Bijbel ook weg joh...

*wets pants* :lol:

Ben heel benieuwd wanneer het in de Viva zal komen te staan, duurt meestal wel een aantal maanden voor een artikel in een blad komt. Ik wacht rustig af :)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Terug naar “Archief”