Legolas schreef:Wat is iedereen het weer heerlijk met elkaar eens.

O, kijk hem weer eens zinnig reageren. En toch mis ik je, we hebben wat afgeflirt met elkaar he, dushi
Omdat het voor Arargon soms wat moeizaam is om zelf na te denken over definities moet je hem soms een handje helpen:
Flirten is het bewust afgeven van uitdagende signalen naar de ander om aan te geven dat je de ander leuk/aantrekkelijk vind.
Dat kan door glimlachen, opmerkingen, gebaren etc.
Ik denk wel dat je verschillende vormen van flirten heb: meer plagerige-opmerkingen/blikken tot het seksueel-getinte flirten, dus echt richting het lichamelijke.
het eerste vind ik gewoon grappig, vrij onschuldig. WEl humor, als je voor het stoplicht staat en je kijkt opzij en een leuke vent grijnst naar je, dan ga ik echt niet star voor me uitkijken hoor. Het laatste vind ik niet bepaald acceptabel. ER is alleen nog een behoorlijk grijs gebied.
Daarbij vind ik als je even flirt wat minder ingrijpend dan dat je het steeds bij dezelfde persoon doet, dan ga je echt verwachtingen wekken.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King