André schreef:Mmm, hoe kom je aan die mp3's, LOLLalage schreef:Kunnen we die man niet spammen met onze mp3's van christelijke artiesten zoals Neal Morse?
cd rippen, je mag kopieren voor eigen gebruik

Moderator: Moderafo's
parsifal schreef:Lalage schreef:Raido schreef:Maar jij zal muziek van een iets ander soort en karakter bedoelen. Muziek wat als achtergrond of boodschap heeft: overspel, haat, moord, drugs, bandeloosheid, seks en andere wereldse elementen. Breek gelijk met het luisteren naar die muziek; het brengt onrust en verslaving in je leven en je dient er wereld en satan mee! Wanneer jouw soort popmuziek is tot eer van de Heere God dan hoor ik dat graag van je.
Hij gaat wel meteen van het foutste uit. Kunnen we die man niet spammen met onze mp3's van christelijke artiesten zoals Neal Morse?
laten we dat niet doen, Als je het niet eens bent met iemand kun je het op een minder lastige manier duidelijk maken.
Bert Noteboom jr schreef:Wanneer jouw soort popmuziek is tot eer van de Heere God dan hoor ik dat graag van je.
Aragorn schreef:Hm, maar zou hij met popmuziek ook gospel bedoelen?
bloempie20 schreef:Aragorn schreef:Hm, maar zou hij met popmuziek ook gospel bedoelen?
Vraag het eens aan hem zou ik zeggen.
Btw, ik vind dat jullie hier flink op een kindse manier iemand aan het afzeiken zijn om één antwoord dat hij geeft.
Als jullie het beter weten, waarom geven jullie je dan niet op als panellid? Dan worden er tenminste alleen maar goeie antwoorden gegeven en wordt er pas gewaarschuwd als iemand marilyn manson ed beluisterd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten