hijwel schreef:"Vrede zij u! Gelijk de Vader Mij gezonden heeft, zend Ik ook u."
(Joh. 20:21)
jou ook? of wordt jij niet gezonden?
Yep gelukkig wel , maar wel een full time job precies passend bij mij en wie dan ook . voor ieder naar zijn gave.
Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:"Vrede zij u! Gelijk de Vader Mij gezonden heeft, zend Ik ook u."
Hans Soet schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog nooit het idee gehad dat ik ergens toe geroepen ben. Misschien komt het nog.
Of ik heb niet opgelet natuurlijk
gurl schreef:brammetje schreef:essieee schreef:Is ons alle primaire roeping niet: Zoek de Heere en leeft!!!!?!
Is dit zo ? wat houd dan dat leeft in ???
Dat jou relatie met God het belangrijkst is. als dat er niet is kun je er wel mee kappen.
brammetje schreef:gurl schreef:brammetje schreef:essieee schreef:Is ons alle primaire roeping niet: Zoek de Heere en leeft!!!!?!
Dat jou relatie met God het belangrijkst is. als dat er niet is kun je er wel mee kappen.
Dat is wel wat anders dan wat je eerst zij , maar ik ben blij dat de Heer mij zocht en ik Zijn roepstem mocht beantwoorden .
gurl schreef:brammetje schreef:gurl schreef:brammetje schreef:essieee schreef:Is ons alle primaire roeping niet: Zoek de Heere en leeft!!!!?!
Dat is wel wat anders dan wat je eerst zij , maar ik ben blij dat de Heer mij zocht en ik Zijn roepstem mocht beantwoorden .
Iets anders dan wat ik eerst zei???
brammetje schreef:gurl schreef:brammetje schreef:gurl schreef:brammetje schreef:essieee schreef:Is ons alle primaire roeping niet: Zoek de Heere en leeft!!!!?!
Iets anders dan wat ik eerst zei???
Je zei eerst zoek de Here en leef . Later schreef je dat de relatie het belangrijkste was , anders kun je wel kappen .
Dat is volgens mij toch iets anders , affijn details .
essieee schreef:Inderdaad....ja...
Het staat ook in de Bijbel...dus ja, zoekt de Heere en leeft.
Als je je afvraagt wat dat betekend?????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten