Dabar werk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mei 2005 10:13

leclerc schreef:
MissF schreef:
hamlap schreef:De IZB zoekt nog mensen, dus meldt je snel aan.
Ga snel naar hun website: www.izb.nl/windroos

Inderdaad! Er zijn nog 300 mensen te kort!!!! Aljeblieft, voel je geroepen :)

Ondertussen zit 'mijn' team ook vol, evenals team 2 op 'mijn camping' en ben ik teamleiding geworen samen met een goeie vriend van me...

Het is echt geweldig werk, dus...geef je op :D

Was afgelopen weekeinde in M'graaf leuk en leerzaam?

Wie word de campingpastor?

Heej, ja, het was suuuupergweldig, lekker veel aan teambuilding gedaan ;) (dat betekent dus idioot doen, maf doen, uuuren wandelen en praten met elkaar enzo ;) )

Bij mijn team is Trudy campingpastor, en bij het tweede team Cor en Willemien (geen id of je ze kent, zijn dezelfden als vorig jaar, alleen hebben ze hun periodes nu omgedraaid)

Maargoed, het was cool, en ik zie je van de zomer nog wel een keer op de Put (al weetk niet wie je bent :P )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

stef
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor stef » 24 mei 2005 16:58

Ik ga dit jaar ook dabar doen in barendrecht,
men zegt dat het een nogal 'zware' camping is.
Maarja dat moet het geheel niet drukken.
God is The one and only

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 01 aug 2005 18:32

Dabar was voor mij dit jaar weer hard werken, weinig slapen, maar ik kan toch ook met voldoening terug kijken!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 aug 2005 20:52

Oja, dit topic... :D

Wauwauwauwauw, het was helemaal super geweldig!
Een absoluut perfect team, we gaan met het hele team volgend jaar weer, en zijn de allerbeste vrienden en vriendinnen geworden
De campingmensen waren geweldig, al was het gigantisch zwaar, moeilijk, en aangevochten, het waren de twee mooiste weken van mijn leven!!!!

Lecrerck, waaaarom heb ik je niet gezien op de camping? :P

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 02 aug 2005 10:53

Wij hadden ook al een perfect team en willen ook volgend jaar weer met z'n allen terug. :D
Ik zat op een camping met allemaal Hagenezen, erg gezellig en grappig. Maar wel erg moeilijk, omdat het een totaal andere leefwereld is. Maar God was ook echt aan het werk daar, zo gaaf!
Ik heb enorm genoten!
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 02 aug 2005 11:06

windekind schreef:Wij hadden ook al een perfect team en willen ook volgend jaar weer met z'n allen terug. :D
Ik zat op een camping met allemaal Hagenezen, erg gezellig en grappig. Maar wel erg moeilijk, omdat het een totaal andere leefwereld is. Maar God was ook echt aan het werk daar, zo gaaf!
Ik heb enorm genoten!

Ik zat op een camping met veel Amsterdammers.... die zijn recht voor de raap, ze zeggen wat ze denken en dat is vaak niet misselijk! Veel gescheld en gevloek hoor je op de camping, maar toch is het ook wel mogelijk met ze in gesprek te komen over God en over het geloof. Het vergt wel veel energie en tijd en aandacht om zover te komen! Je moet echt een band met die mensen opbouwen, anders red je het niet. Ik heb dus ook wel het idee dat het goed is om volgend jaar weer terug te gaan naar dezelfde camping!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 02 aug 2005 13:15

MissF schreef:Oja, dit topic... :D

Een absoluut perfect team, we gaan met het hele team volgend jaar weer, en zijn de allerbeste vrienden en vriendinnen geworden
De campingmensen waren geweldig, al was het gigantisch zwaar, moeilijk, en aangevochten, het waren de twee mooiste weken van mijn leven!!!!

Ik ben wel een keer langs gereden, maar ik had geen tijd.
ben wel bij je zus geweest en heb geassisteerd bij de spooktocht.

je vergeet overigens in dit topic te melden wat je nog meer aan Dabar hebt overgehouden (heb ik uit betrouwbare bron vernomen) :D

De foto's zijn leuk. De kinderen waar ik 9 jaar geleden me begon zijn wel groot geworden!
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 aug 2005 15:37

leclerc schreef:
MissF schreef:Oja, dit topic... :D

Ik ben wel een keer langs gereden, maar ik had geen tijd.
ben wel bij je zus geweest en heb geassisteerd bij de spooktocht.

je vergeet overigens in dit topic te melden wat je nog meer aan Dabar hebt overgehouden (heb ik uit betrouwbare bron vernomen) :D

De foto's zijn leuk. De kinderen waar ik 9 jaar geleden me begon zijn wel groot geworden!

Hahahahaha, woooowww....hoe krijgt de wereld het voor elkaar? Dat dat zo snel rondgaat?

Oke: bij deze, ik heb verkering ja, maar niet echt daaraan overgehouden hoor, ben al 3,5 jaar met em bevriend, maar dabar was de laatste stap in die richting idd ;)

Terug naar “Archief”