jas schreef:God heeft geen dromen. Hij, de Schepper van alle dingen, voor Wiens ogen alle dingen naakt en geopend liggen, maakt Zich geen illusies. Hem is alles ten volle van eeuwigheid bekend. Hij weet morgen niet iets wat Hij ook vandaag niet weet, en Hij weet vandaag niets wat Hij gister ook al niet wist. God droomt niet, alle werkelijkheid is in Hem vertegenwoordigd. Hij is de Waarachtige, het eeuwige Zijn Zelf en Hij drukt dat uit in Zijn Naam; Ik ben Die Ik ben, of Ik zal zijn Dien Ik zijn zal.
Ik geloof ook dat God mijn toekomst kan zien, en dat hij zo in mijn verleden kan kijken. Hij ziet mij nu en Hij weet wat voor plannen hij met mij heeft..
Ik geloof alleen niet dat ik altijd voldoe aan Zijn plan. Hij wil dat ik altijd oprecht leef en dat ik deze wereld in ga om mensen tot Zijn dispelen te maken.. Ik geloof dat god er van droomt (of graag zou zien) dat alle christenen hier in dit koude kikkerlandje eens echte (active) volgelingen van Jezus zouden worden.. Hij heeft nooit gewild dat het hier in nederland zo koud is. Hij heeft laten laten zien in Jezus wat hij met de wereld wou.. Hij vraagt ons om Jezus na te volgen om zijn plan tot uitvoer te brengen! (en ja ik geloof dat God dat heel graag wil (of mischien wel over droomt, ook al is dat menselijk ged8))