Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 25 feb 2005 08:48

Gerdien B. schreef:wat lopen jullie hier toch te zeuren over de wintersport vakantie topic! Ik snap dat je na het lezen er van baalt dat je niet bent meegeweest, maar daarom hoef je onz de napret ervan niet te ontnemen! Ga de volgende keer gewoon mee!
en als je het niets vindt, lees hem dan gewoon niet!

Deze (domme) opmerking slaat helemaal nergens op. Er wordt alleen maar aangegeven waar het topic hoort te staan. Lees voortaan eerst goed....
Laatst gewijzigd door The Menace op 25 feb 2005 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 feb 2005 10:36

Gerdien B. schreef:wat lopen jullie hier toch te zeuren over de wintersport vakantie topic! Ik snap dat je na het lezen er van baalt dat je niet bent meegeweest, maar daarom hoef je onz de napret ervan niet te ontnemen! Ga de volgende keer gewoon mee!

hmmm

als ik mee had gekunt, en het in de krokusvakantie had gevallen was ik ook mee geweest. Nogmaals, ik erger mij er ook een beetje aan dat die topic er gewoon blijft staan, terwijl anderen al lang op slot zijn van meetings. Ik krijg een beetje het gevoel dat er een bepaald groepje is, die nu meer mag, k weet niet precies hoe ik het gevoel juist moet omschrijven.

Ik kan dus volkomen begrijpen dat mensen zich afvragen waarom die topic er nog steeds staat.

Ook kan ik van jullie kant het wel begrijpen dat je graag verder wilt praten, twas gezellig, dat heb ik al lang gezien. Maar ik denk dat er een tijd van beginnen is en een tijd van eindigen. Net als al de andere topics over meetings en dergelijke.
Open anders een topic in slowchat ofzo, dat wekt minder ergernissen op, dan wanneer die gewoon onder refoweb staat. Ik ben het er mee eens dat wanneer in andere topics zo off topic wordt gereageerd er al lang een slot op geweest was. Dus zou ik zeggen, mods, wees eerlijk, en pas bij iedereen dezelfde strobreed lengte toe.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 25 feb 2005 12:42

Misschien is het nog even goed om uit te leggen hoe het nou precies met het wintersport-topic zit.

Het is de bedoeling dat er volgend jaar zoveel mogelijk mensen meegaan en daarom staat het topic op een opvallende plaats. Misschien zou een gedeelte ook prima in Slowchat passen maar daar valt het weinig op. Het gaat in dit geval niet zo zeer om de regeltjes precies te hanteren maar om te zorgen dat iedereen ziet dat Refoweb een wintersportreis heeft georganiseerd en dat dat ook volgend jaar weer gaat lukken.

Na maximaal 100 pagina's gaat het onderwerp van 2005 dicht. Korte tijd na de reunie die we op 4 maart hopen te houden. Daarna is het leuk geweest.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 feb 2005 12:44

hmmm, ik begrijp.....

alleen hangt het af van de tijd, dit is niet alleenv oro mij, maar voor medere mensen die ook allemaal mee willen!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 feb 2005 19:14

Ach, iedereen mag zoveel napret hebben als hij wil, maar het is gewoon irriterend om slowchat-topics tegen te komen als je net alle mogelijke moeite doet om die te ontwijken. 8) (En als een heleboel andere topics die een veel minder hoog slowchat-gehalte hebben wel zonder pardon ge-euthanaseerd worden in de slowchat)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 feb 2005 16:09

Maak hem in iedergeval niet stickie, of stickie in slowchat, nu denk ik yes yes nieuwe posts in het refoweb-topic, ik rous naar dat forum toe, om dan met de harde feiten geconfronteerd te worden...

weer dat verdraaide wintersport topic...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 28 feb 2005 16:39

Heb ik ook last van ja. Ik denk telkens dat er iets belangrijks is is het idd weer dat wintersportslow-chat topic.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 feb 2005 18:14

als jullie op een reactie wachten dan kan je toch even een abbonement nemen op het desbetreffende topic :?:
dan zie je vanzelf wanneer er reageerd is daar ;)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 feb 2005 18:29

In dat geval mis je wel de nieuwe topic's 8)

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 feb 2005 18:38

Cisca schreef:In dat geval mis je wel de nieuwe topic's 8)

maar dat zie je dan snel genoeg als je even gaat kijken ;)

daar hoef je iig niet de topic's in te gaan (waar het bij sommige om gaat, dat ze dan "slowchat" lezen)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 feb 2005 18:41

Johan81 schreef:als jullie op een reactie wachten dan kan je toch even een abbonement nemen op het desbetreffende topic :?:
dan zie je vanzelf wanneer er reageerd is daar ;)

eigenlijk moet je dingen kunnen blocken die je niet wil lezen
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 feb 2005 18:43

Ach, dat onderwerp hoort gewoon in de Refo-Agenda 8-[

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 28 feb 2005 18:45

Eigenlijk wel ja. Daar staan ook alle andere meetings en uitjes e.d.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 28 feb 2005 21:10

hehe, je moet gewoon meegaan op wintersport, dan vind je al die berichten veeeel minder erg :P

*ervaring*
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 28 feb 2005 21:14

Laten we de discussie over het wel of niet op de juiste plaats staan van de wintersport topics maar even staken. We zullen dit voor de toekomst zeker meenemen in de afwegingen die gemaakt worden. Op dit moment zijn er dus geen veranderingen aan de orde. Daarom nog even een herhaling van wat henkie hier over zei:

henkie schreef:Misschien is het nog even goed om uit te leggen hoe het nou precies met het wintersport-topic zit.

Het is de bedoeling dat er volgend jaar zoveel mogelijk mensen meegaan en daarom staat het topic op een opvallende plaats. Misschien zou een gedeelte ook prima in Slowchat passen maar daar valt het weinig op. Het gaat in dit geval niet zo zeer om de regeltjes precies te hanteren maar om te zorgen dat iedereen ziet dat Refoweb een wintersportreis heeft georganiseerd en dat dat ook volgend jaar weer gaat lukken.

Na maximaal 100 pagina's gaat het onderwerp van 2005 dicht. Korte tijd na de reunie die we op 4 maart hopen te houden. Daarna is het leuk geweest.

4 maart is eind deze week. Dus laten we tot die tijd ons maar concentreren op andere zaken.

Terug naar “Archief”