Gerdien B. schreef:wat lopen jullie hier toch te zeuren over de wintersport vakantie topic! Ik snap dat je na het lezen er van baalt dat je niet bent meegeweest, maar daarom hoef je onz de napret ervan niet te ontnemen! Ga de volgende keer gewoon mee!
en als je het niets vindt, lees hem dan gewoon niet!
hmmm
als ik mee had gekunt, en het in de krokusvakantie had gevallen was ik ook mee geweest. Nogmaals, ik erger mij er ook een beetje aan dat die topic er gewoon blijft staan, terwijl anderen al lang op slot zijn van meetings. Ik krijg een beetje het gevoel dat er een bepaald groepje is, die nu meer mag, k weet niet precies hoe ik het gevoel juist moet omschrijven.
Ik kan dus volkomen begrijpen dat mensen zich afvragen waarom die topic er nog steeds staat.
Ook kan ik van jullie kant het wel begrijpen dat je graag verder wilt praten, twas gezellig, dat heb ik al lang gezien. Maar ik denk dat er een tijd van beginnen is en een tijd van eindigen. Net als al de andere topics over meetings en dergelijke.
Open anders een topic in slowchat ofzo, dat wekt minder ergernissen op, dan wanneer die gewoon onder refoweb staat. Ik ben het er mee eens dat wanneer in andere topics zo off topic wordt gereageerd er al lang een slot op geweest was. Dus zou ik zeggen, mods, wees eerlijk, en pas bij iedereen dezelfde strobreed lengte toe.