Cisca schreef:biamarth schreef:Cisca schreef:Tja, trouwen is ook een verbintenis tot de dood het scheidt, daar hou jij je weer niet aan!
Pardon???? daar zijn altijd 2 partijen mee gemoeid. Maar als jij vind dat ik mijn dochtertje met haar medische verleden bij haar vader moet laten... Ook in de schrift staan hier dingen over. Kijk maar eens, wanneer je allemaal mag echtscheiden.
Tja dat is voor jou blijkbaar geen probleem, je wist welke verhouding je aanging, er staat ook in de bijbel dat je geen juk met een ongelovige aan mag gaan, dat deed je dus wel, in principe zou je bij hem moeten blijven, zo te lezen hou je ook niet meer van hem, dan kun je niet alles naar zijn kan schuiven, waar twee kijven hebben er twee schuld!
Oordelt zodat ook u veroordeelt zal worden... daarentegen. laag, iemand persoonlijk aan te vallen wanneer je het niet eens bent met de mening van de andere. als jij eens wit welke pogingen ik niet heb ondernomen om hem in eerste instantie te laten afkicken, waarbij iedereen in mijn omgeving steeds zei, ga toch weg, maar toch ben ik gebleven. Zijn moeder die maar bleef zeuren in het bijzijn van mijn dochter dat ze geaborteerd had moeten worden, omdat ze en handicap heeft. Hij die in het criminele circuit schulden heeft gemaakt, en nog ging ik niet bij hem weg. Tot het moment kwam dat mijn paspoort, mijn bankpasjes, mijn mobiel en uiteindelijk de huistelefoon werden weggepakt, zodat ik geen contacten meer kon leggen met mijn omgeving. Ik mocht niet meer naar de kerk. En JIJ denkt daarover te mogen OORDELEN???? WIE BEN JIJ?????