Ons ukkie is al net zo eigenwijs als broerlief, heeft het nog prima bij mij. Ik ben morgen 41 weken, en begin erg ongeduldig te worden

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Maneah, hoe is het?
ik heb vanmorgen een ochtendje in het ziekenhuis doorgebracht, heb een bloeding gehad. Gelukkig alles goed met ukkie, waarschijnlijk voorliggende placenta, moet bij de 20 weken echo extra goed bekeken worden, en als ie dan nog steeds voorligt kijken met 30 weken of het nog zo is, en als dat zo is, dan zal het wel geen gewone bevalling worden. Maargoed, het kan allemaal meevallen en nog prima anders worden. We wachten af.
De gyneacoloog maakte een echo, 2 seconden, om te laten zien dat het hartje klopte (wat ik wel erg belangrijk vond) en moest toen meteen weer weg omdat er een baby ter wereld geholpen moest wordenKwam ie daarna terug, wilde hij toch nog langer met de echo kijken, en hij vroeg: wil je weten wat het is?
Nou, graagHij kon het niet garanderen, met 16 weken is wel wat vroeg, maar hij kwam toch echt 2 keer op hetzelfde geslacht uit. Dat is wel een erg leuke bijkomstigheid, dat we het nu al weten
MissF schreef:Nou, echt spannend vond ik het niet, ik wilde alleen weten of het hartje nog klopte, omdat ik ukkie niet zoveel voel nog.
En internet kun je al zoveel op vinden, dat ik al het vermoeden van een voorliggende placenta had. Maar hoe 'erg' het is, dat kon hij nog niet heel duidelijk zien. De kans is wel erg groot dat het toch nog hoger komt te liggen, en dan is er niks aan de hand.
Ben ook niet overgedragen aan de gyneacoloog, we wachten nu eerste de 20 weken echo af. Als het dan nog voorliggend is, dan zullen we wel verder horen hoe en wat. Maar de kans is dus groot dat het éénmalig was. Ben allang blij dat het op zaterdag is, dan is het makkelijk oppas te vinden voor de kids
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten