Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lia
Verkenner
Verkenner

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor lia » 28 okt 2010 12:15

Als ik die postings van jou lees, Galateia, over jou jochie, dan heeft hij al heel veel meegemaakt in zijn korte leventje... Ik krijg er tranen van in m`n ogen als ik dat lees. Fijn dat hij nu een papa en mama heeft die helemaal gek op hem zijn!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 okt 2010 12:24

Je kunt het ook anders bekijken: iemand nam de moeite om met hem naar een medicijnman te gaan. Maar dit is helemaal volledig off-topic :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 okt 2010 13:11

Heftig hoor, Galateia, al die littekens.
Ikzelf gebruik bij littekens vaak deze gel. Littekens zijn bij mij altijd erg goed zichtbaar, maar als ik die gel regelmatig smeer, trekt het veel beter weg.

Sylke heeft een litteken van zo'n 15 cm over haar borst lopen. Eerst had ik daar ook best moeite mee, was vooral bang dat ze er 'later' misschien zelf last van zou krijgen. Bij lage shirtjes of in badpak is het altijd duidelijk zichtbaar. Gelukkig is het erg mooi genezen, en inmiddels hoort het gewoon helemaal bij haar.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 okt 2010 18:27

@Haai: mijn vader gebruikte hun producten altijd!
Heeft iemand hier tips voor een nagelbijtende zoon? Sinds juni zijn nagels al niet hoeven knippen :? Maakt niet uit welke nagel, alles is lekker. En als zijn vingernagels 'op' zijn, gaat hij vrolijk met zijn teennagels verder 8-[
Tot nu toe heeft negeren/afleiden/boos worden/redeneren en van dat bittere nagelbijtspul niet geholpen. Sterker nog, hij vond dat vieze goedje lekker en vroeg om meer ](*,) Nu het kouder wordt gaat zijn kinnetje natuurlijk helemaal stuk van het kwijlen icm kou en straks op de psz staat het natuurlijk ook niet goed.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 28 okt 2010 19:48

LauraC schreef:@Haai: mijn vader gebruikte hun producten altijd!
Heeft iemand hier tips voor een nagelbijtende zoon? Sinds juni zijn nagels al niet hoeven knippen :? Maakt niet uit welke nagel, alles is lekker. En als zijn vingernagels 'op' zijn, gaat hij vrolijk met zijn teennagels verder 8-[
Tot nu toe heeft negeren/afleiden/boos worden/redeneren en van dat bittere nagelbijtspul niet geholpen. Sterker nog, hij vond dat vieze goedje lekker en vroeg om meer ](*,) Nu het kouder wordt gaat zijn kinnetje natuurlijk helemaal stuk van het kwijlen icm kou en straks op de psz staat het natuurlijk ook niet goed.

tja LauraC..... mijn moeder heeft het bij mij ook al m'n hele leven geprobeert maar ik bijt nog steeds als ik stress heb. Ik heb er echt een hekel aan maar kom er pas achter als ik al twee of drie nagels heb gehad.... dus wat dat betreft zijn tips idd van harte welkom! Dat vieze spul... hoelang blijft dat erop? Is dat er na 1 keer douchen niet gelijk weer van af?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 okt 2010 20:08

Schipje schreef:
LauraC schreef:@Haai: mijn vader gebruikte hun producten altijd!

tja LauraC..... mijn moeder heeft het bij mij ook al m'n hele leven geprobeert maar ik bijt nog steeds als ik stress heb. Ik heb er echt een hekel aan maar kom er pas achter als ik al twee of drie nagels heb gehad.... dus wat dat betreft zijn tips idd van harte welkom! Dat vieze spul... hoelang blijft dat erop? Is dat er na 1 keer douchen niet gelijk weer van af?

Help! Dus jij bijt nog steeds! Dat spul blijf je erop smeren, kan wel een paar keer per dag. Michael zuigt het eraf en vraagt dan of er meer op mag.
Tips welkom dus ook voor schipje.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 28 okt 2010 20:46

haai: ik kan die gel niet zien, ik heb ook zo'n streep :?

ik bijt ook al jaren nagels, hoe meer stress hoe erger :oops:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 okt 2010 20:47

Alweer 100 pagina's, ik open een nieuw topic.

Terug naar “Archief”