Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:@Haai: mijn vader gebruikte hun producten altijd!
Heeft iemand hier tips voor een nagelbijtende zoon? Sinds juni zijn nagels al niet hoeven knippenMaakt niet uit welke nagel, alles is lekker. En als zijn vingernagels 'op' zijn, gaat hij vrolijk met zijn teennagels verder
![]()
Tot nu toe heeft negeren/afleiden/boos worden/redeneren en van dat bittere nagelbijtspul niet geholpen. Sterker nog, hij vond dat vieze goedje lekker en vroeg om meerNu het kouder wordt gaat zijn kinnetje natuurlijk helemaal stuk van het kwijlen icm kou en straks op de psz staat het natuurlijk ook niet goed.
Schipje schreef:LauraC schreef:@Haai: mijn vader gebruikte hun producten altijd!
Heeft iemand hier tips voor een nagelbijtende zoon? Sinds juni zijn nagels al niet hoeven knippenMaakt niet uit welke nagel, alles is lekker. En als zijn vingernagels 'op' zijn, gaat hij vrolijk met zijn teennagels verder
![]()
Tot nu toe heeft negeren/afleiden/boos worden/redeneren en van dat bittere nagelbijtspul niet geholpen. Sterker nog, hij vond dat vieze goedje lekker en vroeg om meerNu het kouder wordt gaat zijn kinnetje natuurlijk helemaal stuk van het kwijlen icm kou en straks op de psz staat het natuurlijk ook niet goed.
tja LauraC..... mijn moeder heeft het bij mij ook al m'n hele leven geprobeert maar ik bijt nog steeds als ik stress heb. Ik heb er echt een hekel aan maar kom er pas achter als ik al twee of drie nagels heb gehad.... dus wat dat betreft zijn tips idd van harte welkom! Dat vieze spul... hoelang blijft dat erop? Is dat er na 1 keer douchen niet gelijk weer van af?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten