Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sientje
Mineur
Mineur

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor sientje » 28 jun 2010 08:59

Juultje77 schreef:Leuk Sientje! onze middelste dochter heeft ook vanmiddag haar A diploma gehaald! Nu gelijk door voor B.

Ook gefeliciteerd! Hier alleen geen B. Het A-diploma heeft al voor genoeg tranen gezorgd! :roll:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 jun 2010 09:30

weet iemand waar ik nog leuke jongenssandalen maat 24/25 kan vinden? Ik ben natuurlijk weer eens veel te laat, maar had er gewoon nog niet aan gedacht. het is nu snikheet en Hugo heeft nog gewoon zijn zomerschoenen aan. :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jun 2010 09:31

Milan heeft gister weer een enorme hoestaanval gehad.. na pufjes werd het een beetje beter.. en op internet las ik op een gegeven moment dat een suikerklontje ook zou helpen.. tja ik dacht laten we dat maar eens proberen.. komt Tobias bij Milan met een suikerklontje.. zegt hij.. dat is toch alleen voor paarden :mrgreen: :mrgreen: maar goed het hielp wel!! vanmorgen heb ik em maar lekker laten liggen en om 9 uur werd hij uit zichzelf wakker

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jun 2010 09:31

ajl schreef:weet iemand waar ik nog leuke jongenssandalen maat 24/25 kan vinden? Ik ben natuurlijk weer eens veel te laat, maar had er gewoon nog niet aan gedacht. het is nu snikheet en Hugo heeft nog gewoon zijn zomerschoenen aan. :oops:
bij van haren hebben ze veel keus!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 jun 2010 09:38

ajl schreef:weet iemand waar ik nog leuke jongenssandalen maat 24/25 kan vinden? Ik ben natuurlijk weer eens veel te laat, maar had er gewoon nog niet aan gedacht. het is nu snikheet en Hugo heeft nog gewoon zijn zomerschoenen aan. :oops:

vorige week heb ik bij Dolcis veel sandalen gezien, maar geen idee of ze er nu nog liggen (waren afgeprijsd).

anne22
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne22 » 28 jun 2010 10:28

Bij Beversport (wel zo'n megastore) hadden ze vorige week nog veel keus. Veel Teva's enzo, heerlijk voor die kinderen...

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 jun 2010 10:32

hoi allemaal,
lang geleden dat jullie wat van me gehoord hebben... Maar heb het erg druk! Met Lieke gaat het helemaal prima! Het is een geweldig meissie, makkelijk, erg vrolijk, ze lacht eigenlijk de hele dag: echt genieten dus! Wat ik ook volop doe ;)
Ze is alweer bijna 8 maanden, het gaat superhard. Omdat ze al heel goed kan zitten, mag ze nu ook voorop de fiets, dus we gaan binnenkort een fietszitje kopen. Heb er nu al zin in om te gaan fietsen met dr!

Maar ik heb een vraagje aan jullie: ben al 'n hele tijd op zoek naar een gehaakt wit baretje voor Lieke. Heb het een tijd terug op een markt gezien, heeft ze em op gehad en het stond superschattig! Ik vond alleen de kleur niet mooi, vandaar dat ik het niet gekocht heb. Heb al van alles zitten zoeken op internet, maar niets gevonden. Hebben jullie misschien tips??

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 28 jun 2010 10:43

ff showen:

Afbeelding

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 jun 2010 10:47

Oh wat een moppie! ik heb geen idee waar je die mutsjes kunt vinden, ik zit niet in de mutsen, meer in de petten ;)

Jurian heeft echt last van de warmte. Hij wil niet slapen, maar is wel moe, en loom. In het badje wil hij vandaag niet, maar hij wil ook geen shirt aan. Dus maar flink ingesmeerd. Nu ligt hij wel op bed, maar ligt nog te zingen. Nouja, we zien het wel verder, woensdag ben ik de hele dag vrij, dus dan maar naar het zwembad in de tuin van mijn schoonouders, kunnen we samen zwemmen :)

Hij kent sinds 2 weken allerlei dierengeluiden, zo leuk :D Hij weet nu wat de hond, poes, koe en het varken doet. Maar bij de koe zegt hij vaak: 'nee', die vindt hij niet leuk ofzo ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 jun 2010 11:10

@Lenny wat een schatje zeg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 28 jun 2010 11:36

ahh, wat een droppie! echt leuk!
zou ook zo 123 niet weten voor een baretje. waar ze wel enorm leuke dingen hebben is bij lepetittom. echt super schattig.

ik heb voor Hannah eindelijk een afspraak kunnen maken bij de helmpoli. ze krijgt waarschijnlijk een helmpje ivm met haar afplatting schuin achter op haar hoofdje. ik kan woensdag met haar terecht. ben benieuwd. ik ben me nu hele maal suf aan het inlezen op internet, maar daar ga ik nu maar eens mee stoppen. we wachten eerst woensdag maar eens af.
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 jun 2010 11:58

@Lenny: wat een schatje!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jun 2010 12:12

LeChat schreef:@Lenny: wat een schatje!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 jun 2010 12:20

Spannend jpc! Waarom heeft het zo lang geduurd voor je een afspraak kon maken? Ik dacht nl. dat de helm binnen een half jaar aangemeten moest zijn voor het beste resultaat. Cato hoeft gelukkig geen helm, haar afwijking van de afplatting was binnen de norm van 4% afwijking. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant moeten wij nu extra met haar oefenen om haar zo snel mogelijk op haar buikje te krijgen. Alleen onze kinderen zijn niet zo snel in hun motorische ontwikkeling en hebben het eigenlijk het eerste jaar te druk met duimen :wink: .

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 28 jun 2010 13:01

Maar ik heb een vraagje aan jullie: ben al 'n hele tijd op zoek naar een gehaakt wit baretje voor Lieke. Heb het een tijd terug op een markt gezien, heeft ze em op gehad en het stond superschattig! Ik vond alleen de kleur niet mooi, vandaar dat ik het niet gekocht heb. Heb al van alles zitten zoeken op internet, maar niets gevonden. Hebben jullie misschien tips??[/quote]

Ik geloof dat ik pas zo'n baretje bij HM zag..
en anders.. ik maak ze zelf en geef ze als kraamcadeautje weg, dus als je een beetje haken kunt, pb je maar voor het patroon

Terug naar “Archief”