Zag trouwens op pagina 1 dat ik hier vermeld had dat wij zwanger waren, ben er eigenlijk nooit zo van om dat te melden, hou altijd nog wel van een beetje anonimiteit, maar goed het zal wel één van de kwaaljtes geweest zijn dat ik het wel vermeld heb

Moderator: Moderafo's
pol schreef:Wij vonden het leuk om te wachten tot de geboorte.
Ben net bij een vriendin geweest, die ligt met HELP in het ziekenhuis. Ze is 30 weken zwanger, en zwelgt in de zelfmelij. Wie heeft zoiets meegemaakt en kan tips geven want ik kom er eigenlijk half over de mik vandaan. Ze praat over: ik heb geen hoop, zo lang ik moet blijven. Daar kom ik niet doorheen , Mijn hoop is gevlogen dat ik naar huis kan. enz.
(ligt ook aan mij, de laatste x dat ik in het zkh was, was bij mijn vader op oncologie en al de mensen van die zaal zijn binnen 3 mnd overleden en dat noem ik geen hoop....) Ik snap best dat het spannend is en niet leuk, maar vind dit verregaand)
Bumba schreef:Enne, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, dus ze ligt er niet voor niets.
Bumba schreef:Ik denk inderdaad ook dat er hormonen meespelen, Pol......
Het is voor jou heel lastig dat zij niet ziet / heeft gezien hoe moeilijk jij het hebt met het verlies van je vader. Misschien kun je, als al HAAR ellende achter de rug is, dit nog eens tegen haar zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.
Vooralsnog mag ze inderdaad blij zijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, want het kan ook anders......
Enne, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, dus ze ligt er niet voor niets. Misschien halen ze de baby eerder, dan hoeft ze ook niet zo lang meer te blijven![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten