Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

zomaar
Mineur
Mineur

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor zomaar » 31 mar 2010 21:15

Wij wilden ook niet weten wat het werd. Vond het altijd zo'n mooie verrassing, na alle inspanning die je dan gehad hebt het is een....
Zag trouwens op pagina 1 dat ik hier vermeld had dat wij zwanger waren, ben er eigenlijk nooit zo van om dat te melden, hou altijd nog wel van een beetje anonimiteit, maar goed het zal wel één van de kwaaljtes geweest zijn dat ik het wel vermeld heb :lol: , maar we hebben in december een gezonde zoon willard gekregen. En maken het goed.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 31 mar 2010 21:17

De kraamtijd is inmiddels wel om :shock: maar alsnog van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed met jullie?

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 31 mar 2010 21:26

Het gaat bijzonder goed. We genieten enorm met drie van die ukkies, de oudste is 3,5, maar hoe ze op elkaar reageren en doen, prachtig. En ja, dan heb je niet zoveel tijd, of maak je niet meer zoveel tijd meer voor de computer.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 apr 2010 10:08

TJ je schreef dat je de naam niet wilde schrijven. Ik zie nu dat er 'Maarten' staat bij je ticker en ik kan mij herinneren dat je bij Matteo ook 'Maarten' boven je ticker had staan. Heeft dat nog een speciale betekenis??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 01 apr 2010 10:39

Pol, lastig hoe je vriendin reageert.
Aan de ene kant, overdrijven is ook een vak, ze mag ook blij zijn idd dat ze er op tijd bij zijn.
Anderzijds, het is ook rot om in het ziekenhuis te moeten liggen waarsch tot het einde van je zwangerschap...

Ik heb zelf een aantal hele zware weken met mijn dochter gehad, veel huilen, steeds kort slapen etc, gilbuien s nachts. Ik vond het dan heel moeilijk om anderen te horen klagen over één slechte dag/nacht met hun kindje, terwijl ze anders 'perfect' deden. En heb ook iemand gehoord die steeds klaagde dat ze overal pijn had, maar vervolgens wel over de markt ging slenteren =; . Maar ja, ook één vervelende nacht is vervelend, ook dan is het fijn even van je af te kunnen praten.
Moeilijk dus, sterkte hoor! Ook voor je vriendin!
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 01 apr 2010 11:40

pol schreef:Wij vonden het leuk om te wachten tot de geboorte.

Ben net bij een vriendin geweest, die ligt met HELP in het ziekenhuis. Ze is 30 weken zwanger, en zwelgt in de zelfmelij. Wie heeft zoiets meegemaakt en kan tips geven want ik kom er eigenlijk half over de mik vandaan. Ze praat over: ik heb geen hoop, zo lang ik moet blijven. Daar kom ik niet doorheen , Mijn hoop is gevlogen dat ik naar huis kan. enz.
(ligt ook aan mij, de laatste x dat ik in het zkh was, was bij mijn vader op oncologie en al de mensen van die zaal zijn binnen 3 mnd overleden en dat noem ik geen hoop....) Ik snap best dat het spannend is en niet leuk, maar vind dit verregaand)

Misschien zijn het ook wel gewoon de hormonen die opspelen. Ikzelf kon in mijn zwangerschappen echt niks verdragen terwijl ik normaal echt overal wel de zonnige kan van inzie of desnoods probeer op te zoeken. In je zwangerschap bèn je vaak gewoon anders. Misschien dat je vriendin na de geboorte zich wel schaamt hoe ze zich nu gedragen heeft 8-[

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 01 apr 2010 11:48

Ik denk inderdaad ook dat er hormonen meespelen, Pol......

Het is voor jou heel lastig dat zij niet ziet / heeft gezien hoe moeilijk jij het hebt met het verlies van je vader. Misschien kun je, als al HAAR ellende achter de rug is, dit nog eens tegen haar zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.

Vooralsnog mag ze inderdaad blij zijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, want het kan ook anders......
Enne, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, dus ze ligt er niet voor niets. Misschien halen ze de baby eerder, dan hoeft ze ook niet zo lang meer te blijven :mrgreen: :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 apr 2010 16:31

zomaar, nog gefeliciteerd!

Bumba schreef:Enne, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, dus ze ligt er niet voor niets.

precies, misschien dat je ze dat duidelijk kan maken??
toch lijkt het me ook geen pretje hoor dat je er ligt..

vervelend parkiet! is het ook duidelijk waar die huil-/gilbuien door veroorzaakt werden?
en gaat het momenteel wat beter?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 apr 2010 18:25

hier in het dorp is op een bedrijf q-koorts vastgesteld.. komt zo wel akelig dichtbij..

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 01 apr 2010 19:31

Bumba schreef:Ik denk inderdaad ook dat er hormonen meespelen, Pol......

Het is voor jou heel lastig dat zij niet ziet / heeft gezien hoe moeilijk jij het hebt met het verlies van je vader. Misschien kun je, als al HAAR ellende achter de rug is, dit nog eens tegen haar zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.

Vooralsnog mag ze inderdaad blij zijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, want het kan ook anders......
Enne, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, dus ze ligt er niet voor niets. Misschien halen ze de baby eerder, dan hoeft ze ook niet zo lang meer te blijven :mrgreen: :mrgreen:

Het klinkt misschien heel hard gezegd, maar ik ga er niet meer naar toe. Ze heeft zo zielig liggen doen, er is geen hoop en ik kan dit niet langer verdragen en al dat geklaag. En dat schiet bij mij echt verkeerd op het moment. Als je kijkt dat mijn pa begin dec. op een afd. van 4 lag en die mensen zijn nu allemaal al overleden..... dat daar geklaagd werd en wordt kan ik begrijpen, en het gekke was daar was de band hecht en ergens gezellig, en zij ligt op de "mooiste" afdeling waar ook verdriet is, maar voornamelijk blijdschap en dan ga je zo zielig liggen doen. Als je nog een stel kids thuis had, is het ook weer anders. En ik ben bang dat ik het er uitflap daar en dan stijgt haar bloeddruk ook natuurlijk weer, om daar een beetje ruzie te gaan maken is ook weer te gek en daarom blijft Polletje eerst eens een hele tijd thuis, anders trek ik het even niet.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 02 apr 2010 09:27

VPK, de huil/gilbuien zijn zo goed als over, af en toe komen er dagen terug dat ze er wel weer zijn. Waar t aan ligt, ik heb geen idee. Volgens de KA aan de exceem op haar achterhoofd, maar dat geloof ik eigenlijk niet, want op de dagen dat ze wel wat tevredener is, is die exceem er heus ook nog :?
Gelukkig gaat het nu redelijk, met af en toe een terugval, maar ze blijft een meisje wat niet echt supertevreden en gezellig is (ach, misschien wil ik wel te veel, maar genieten is af en toe gewoon moeilijk)

Pol, verstandige keuze om even afstand te nemen. Sterkte hoor! 8>)

TJ, hmmm dat lijkt me niet zo'n prettig gevoel...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 apr 2010 10:24

Goeie beslissing polleke, je hebt nu genoeg aan jezelf, haar kun je het op moment toch niet naar de zin maken.
Dan stuur je maar een kaartje naar d`r.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 03 apr 2010 18:51

Zo ik ben ook hier heel lang niet geweest maar vind het altijd wle leuk dus ga proberen om weer wat actiever te zijn.
Maar ik zag alweer een aantal mensen die weer zwanger zijn. Leuk leuk en ik hoop dat alles goed mag gaan!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 03 apr 2010 21:15

Zwangere en niet zwangere dames,
We gaan naar nummer 8!
Time flies when you have none!

Terug naar “Archief”