Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Wat ik me afvraag he. Zoals linde vertelde of die vriendin van haar. Dat ze door de pil heen zwanger is geraakt. Hoe merk je dan dat je zwanger bent? Want je gaat er vanuit dat je niet zwanger raakt ivm pil. Als je de pil niet slikt dan merk je zoiets toch veel eerder?
em_ma schreef:De pil is niet honderd procent betrouwbaar.
em_ma schreef:Evelien schreef:Wat ik me afvraag he. Zoals linde vertelde of die vriendin van haar. Dat ze door de pil heen zwanger is geraakt. Hoe merk je dan dat je zwanger bent? Want je gaat er vanuit dat je niet zwanger raakt ivm pil. Als je de pil niet slikt dan merk je zoiets toch veel eerder?
De pil is niet honderd procent betrouwbaar. Als je zwanger raakt en je slikt de pil heb je ook maandelijks een bloeding. Zo merk je dus niet snel dat je zwanger bent. Overigens schijnt het niet schadelijk voor je kindje te zijn als je de pil doorslikt.
Evelien schreef:em_ma schreef:Evelien schreef:Wat ik me afvraag he. Zoals linde vertelde of die vriendin van haar. Dat ze door de pil heen zwanger is geraakt. Hoe merk je dan dat je zwanger bent? Want je gaat er vanuit dat je niet zwanger raakt ivm pil. Als je de pil niet slikt dan merk je zoiets toch veel eerder?
De pil is niet honderd procent betrouwbaar. Als je zwanger raakt en je slikt de pil heb je ook maandelijks een bloeding. Zo merk je dus niet snel dat je zwanger bent. Overigens schijnt het niet schadelijk voor je kindje te zijn als je de pil doorslikt.
er zijn ook vrouwen die de pil gewoon doorslikken (zonder stopweken).
Lalage schreef:Waarom zou het niet gezond zijn?
em_ma schreef:Lalage schreef:Waarom zou het niet gezond zijn?
http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 00&rId=564
Treborg schreef:ik weet wel een goed voorbehoeds middel
een excollega van mij slikt de pil altijd, gewoon omdat ze geen kinderen willen. Lijkt mij erg ongezond. Hun weten zeker dat ze geen kinderen willen, maar er zijn toch ook andere middelen lijkt mij. Altijd de pil doorslikken is niet echt gezond.Lalage schreef:Heeft iemand enig idee of er ook een maximum zit aan de tijd dat je kunt doorslikken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten