games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 29 mei 2014 17:36

mohamed schreef:Helaas is Mario Kart 8 vandaag niet bezorgd. ](*,)

Dat zat er natuurlijk dik in op Hemelvaartsdag. De meeste mensen zijn vrij.

Maar ik kan je verzekeren dat het echt een prachtgame is. Ben blij dat ik gisteravond nog even speciaal voor deze game naar de MM ben gereden. Mijn vrouw vind het ook weer leuk, helaas moet ik nu mijn speelgoedje delen...

Faramir

Berichtdoor Faramir » 29 mei 2014 18:55

mohamed schreef:Ja dat is een erg handige optie vind ik hoor!

Kan je ook met twee spelers tegen elkaar waarbij een op de gamepad speelt en de ander op de tv i.p.v. splitscreen?

Zojuist geprobeerd en de weergave op de gamepad is ook in splitscreen. Daar heb je dus niets aan.
Het blijft splitscreen maar het beeld is wel verticaal doormidden gehaald. Dat is toch wat fijner dan horizontaal.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 29 mei 2014 20:07

Ow ja, het is hemelvaart inderdaad, had ik niet aan gedacht. :oops:
mohamed schreef:Ja dat is een erg handige optie vind ik hoor!

Kan je ook met twee spelers tegen elkaar waarbij een op de gamepad speelt en de ander op de tv i.p.v. splitscreen?

Faramir schreef:Zojuist geprobeerd en de weergave op de gamepad is ook in splitscreen. Daar heb je dus niets aan.
Het blijft splitscreen maar het beeld is wel verticaal doormidden gehaald. Dat is toch wat fijner dan horizontaal.

Jammer. Het is inderdaad beter dan horizontaal maar wel een gemiste kant in mijn optiek.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mei 2014 11:26

Leuk. Zojuist de game geregistreerd en kon gratis game kiezen. Pikmin 3 is het geworden en hij download nu.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 mei 2014 13:58

Pikmin 3 wordt mijn keus ook, heb 'm eventjes gespeeld bij mijn zus en heb deel 1 en 2 in mijn bezit. Erg leuke en verslavende game.

Mario Kart 8 laat nog even op zich wachten, ik zou hem toch vandaag moeten krijgen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mei 2014 17:23

En? Heb je hem binnen?

Ik heb zojuist even een Pro controller gekocht, werkt erg fijn.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 mei 2014 18:26

Neen, heb 'm niet binnengekregen. Heel fijn is dat als sites beloven iets op de releasedag te bezorgen en het dan niet doen. Misschien morgen maar ik denk dat dit wel even langer gaat duren. Koop nooit iets bij Yourgamezone! ](*,)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mei 2014 19:11

Balen zeg. Knap waardeloos van dat bedrijf. Maar dan zal die morgen vast wel komen.

Ik heb inmiddels dag 1 van Pikmin 3 gespeeld. Best wel grappig.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 mei 2014 19:19

Ik hoop maar dat ie morgen komt. Vind het ook waardeloos want bezorgen op de releasedatum was een van de redenen van mijn aankoop. Nou ja, het is al zo.

Pikmin is een geniale game die groeit als een virus en je daarna niet snel meer loslaat! Als deel 3 je bevalt kan ik je de andere twee delen ook met klem aanraden. Deel 1 is lekker basic en daardoor momenteel (nog) mijn favoriet van de serie.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 31 mei 2014 18:50

Ik heb Mario Kart 8 vandaag gekregen, een geweldige game die de Wii-u kan redden denk ik. Beetje jammer dat je niet langer twee items kan vasthouden en dat er bij de multiplayer geen gebruik is gemaakt van dual screen tussen tv en gamepad. Verder niets dan lof, ik vind de wii mote + nunchuck het lekkerste spelen.

Ben Pikmin 3 aan het downloaden. Twee topgames voor de prijs van één, wat een deal van Nintendo! :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 jun 2014 12:56

Zo meteen weer even een MK8 competitie doen, heb vanochtend al een flink pak op mijn donder gehad. Nu wil ik ook eens winnen! Faramir doe je mee?

Faramir

Berichtdoor Faramir » 01 jun 2014 12:58

mohamed schreef:Zo meteen weer even een MK8 competitie doen, heb vanochtend al een flink pak op mijn donder gehad. Nu wil ik ook eens winnen! Faramir doe je mee?

Is goed. Hoe gaat dat in zijn werk?

Online heb ik er ook flink van langs gekregen. Sta nog wel in het positieve qua punten maar het is echt een stuk moeilijke online dan MK7.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 jun 2014 13:06

Leuk dat je meedoet! Als je online gaat zie bij vrienden een vlag voor mijn naam verschijnen, daar klik je op en, 'join' selecteren en klaar. :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 jun 2014 13:12

Ik zie dat jer online aan het racen bent en join je nu.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 01 jun 2014 13:15

Ik hen Nou mu gejoint toad.

Terug naar “Archief”