Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 03 mar 2008 18:03

-7 kg! :mrgreen:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 03 mar 2008 18:05

dE bAdEeND schreef:Nouja, het idee past niet helemaal bij mijn definitie van een sekte. Een sekte is toch meer het idee van een groep met een geloof ofzo? :|

Het is een groep en ze geloven in de werkzaamheid van Herbalife... klopt prima toch? IK ben ook gewoon voor normaal eten en gezond bewegen en niet van die middeltjes die in elke situatie goed zijn. Afvallen is geen zaak van wonderen maar gewoon een zaak van een beetje gezond verstand qua eten en veel transpiratie.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 04 mar 2008 19:06

MrSokkie schreef:-7 kg! :mrgreen:

Goed bezig! Hoe lang ben je al bezig met afvallen?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 04 mar 2008 19:36

tante-tortel schreef:Ik lees anders weinig lovende woorden over HBL.
Zat nog te lezen op een forum van Radar erover en zelfs mensen die er voor gewerkt hebben geven aan dat het maar gewoon een poeder is met niets bijzonders erin. Dat hebben ze bij radar onderzocht. Alleen in de pillen die je erbij moet nemen zitten stoffen die kunnen zorgen dat je schildklier van slag raakt.
Verder wordt het HBL gedoe aangeduid als een sekte.
Eerlijk gezegd snap ik niet hoe Christenen zich daar mee willen inlaten.

Allemensen, tante-tortel... je doet nogal overdreven.

Ik gebruik zelf Herbalife en voel me daardoor stukken beter dan daarvoor. En ik ben kilo's en omvang kwijt geraakt. Niet als je 'gewoon' gaat lijnen dat je een dun nekje krijgt, of ingevallen wangen, maar daadwerkelijk vet van de plekken waar vet vanaf moest.

Een sekte, dat slaat echt nergens op. Het is gewoon een bedrijf waar je kunt gaan werken.

tante-tortel schreef:
dE bAdEeND schreef:
tante-tortel schreef:Verder wordt het HBL gedoe aangeduid als een sekte.

Dat vind ik wel ver gezocht.

Mijn idee is gewoon dat het veel beter is om gezond te eten en te bewegen. Alle stoffen die je nodig hebt, binnen krijgen.

Toch wordt door ex verkopers zelf gezegd. Het is duidelijk een pyramide gebeuren. De verkopers weten vaak niet wat ze nu eigenlijk verkopen.
Kost handen vol met geld terwijl je beter met gewoon te eten kunt afvallen.

Het is een bedrijf met een Amerikaanse bedrijfvorm. Dat zou je een piramide kunnen noemen inderdaad. Maar daar is niets mis mee. Wat jij bedoelt is een piramide-spel, zoals je dat hier en daar soms tegenkomt. Maar dat is Herbalife zeker niet! Dan had het niet ook al zo veel jaren en jaren bestaan sowieso.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 04 mar 2008 19:39

dE bAdEeND schreef:Mijn idee is gewoon dat het veel beter is om gezond te eten en te bewegen. Alle stoffen die je nodig hebt, binnen krijgen.

tante-tortel schreef:Kost handen vol met geld terwijl je beter met gewoon te eten kunt afvallen.

Het is bewezen dat in 'gewoon' eten steeds minder vitamines en voedings- en bouwstoffen zitten. Het grootste gedeelte van de klachten waarmee mensen bij de huisarts komen, zijn voedingsgerelateerd. Dat zegt toch wel iets. En natuurlijk is Herbalife geen wondermiddel en moet je ook gewoon stoppen met te veel suiker en te veel vet, en zorgen voor voldoende beweging, etc. Maar als je toch om je heen ziet gebeuren dat mensen zich er beter door gaan voelen, meer energie krijgen, afvallen wanneer ze te zwaar zijn of aankomen bij ondergewicht, minder last krijgen van allergiën, exceem, etc, dan is dat toch geweldig!?

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 04 mar 2008 20:34

Vonkie schreef:
MrSokkie schreef:-7 kg! :mrgreen:

Goed bezig! Hoe lang ben je al bezig met afvallen?

2 maanden, dus het gaat lekker.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 mar 2008 21:52

Ik heb vandaag zowaar met m'n tengels van de kleine koekjes op de kraam kunnen afblijven. die banket (bitterkoekjes, bokkenpootjes, etc.) en roomboterkoekjes (biesjes, spritsjes, etc.) zijn ook gewoon veel te lekker :?

En ik zit onderhand wel aan de 2 liter water vandaag.

Gewoon even een flinke balansdag tussendoor;/

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 mar 2008 22:31

Ik heb een normaal gewicht, wat doet Herbalife dan? Ik geloof niet dat dat middeltje precies weet hoeveel ik weeg en hoeveel ik wil gaan wegen eigenlijk ;)
Verder geloof ik best dat het kan helpen hoor, maar ik hou het bij gezond proberen te leven d.m.v. veel groenten en fruit enzo.

ontopic: -1,2 kilo
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 04 mar 2008 22:32

rosalie83 schreef:Het is bewezen dat in 'gewoon' eten steeds minder vitamines en voedings- en bouwstoffen zitten. Het grootste gedeelte van de klachten waarmee mensen bij de huisarts komen, zijn voedingsgerelateerd. Dat zegt toch wel iets. En natuurlijk is Herbalife geen wondermiddel en moet je ook gewoon stoppen met te veel suiker en te veel vet, en zorgen voor voldoende beweging, etc. Maar als je toch om je heen ziet gebeuren dat mensen zich er beter door gaan voelen, meer energie krijgen, afvallen wanneer ze te zwaar zijn of aankomen bij ondergewicht, minder last krijgen van allergiën, exceem, etc, dan is dat toch geweldig!?

Dan wil ik dat onderzoek waaruit dat bewezen word wel eens lezen. Ik vermoed dat ze het in verband brengen met de kant-en-klaar-maaltijden en het snelle eten uit de supermarkt etc. Ik neem aan dat als je gewoon vlees, aardappelen van de boer en verse groente eet, dat je nog altijd genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
Debadeend heeft gewoon gelijk gevarieerd eten, genoeg bewegen dan kom je al een heel eind. Dat herbalife, tsja ieder zijn/haar eigen keus. Misschien ben ik ook veel te nuchter voor dat soort dingen. Je moet toch een soort geloof hebben in dat soort methodes.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 mar 2008 23:07

Het is wel een feit dat in ons hedendaags voedsel veel minder goede stoffen zitten dan vroeger. Hbl vult dit goed aan.

Verder doe ik vooral Hbl omdat ik een fijne stok achter de deur heb die me elke week opbelt of ik wel afgevallen ben :mrgreen:

En zo'n hele dure stok is het niet want het kost me nog geen 3 euro per dag. Dus waar die opmerking over 'geldklopperij' aan gestoeld is weet ik niet eigenlijk.

Haal eens een broodje filet onderweg of eet een paar boterhammen met beleg.. Dan ben je volgens mij niet echt veel goedkoper uit.

Anyway, ik ben pas twee dagen bezig en we gaan het zien hoe ik me ga voelen de komende tijd. Ik heb nog geen honger geleden trouwens, dat is toch een goed teken. :)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 05 mar 2008 00:28

-39,5 inmiddels!

ben er zo blij mee!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 mar 2008 07:59

jamillah schreef:Het is wel een feit dat in ons hedendaags voedsel veel minder goede stoffen zitten dan vroeger. Hbl vult dit goed aan.

Als vroeger alles beter was, waarom gingen mensen dan vroeger eerder dood dan nu?

Anyway, ik ben pas twee dagen bezig en we gaan het zien hoe ik me ga voelen de komende tijd. Ik heb nog geen honger geleden trouwens, dat is toch een goed teken. :)

Honger is sowieso nooit goed, zelfs niet als je aan het dieëten bent. Ik ben al 2 maanden aan het afvallen en heb haast nooit honger. Komt omdat ik gewoon goed en genoeg eet, en ook gezonde tussendoortjes pak (amandelen of fruit)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 05 mar 2008 10:48

MissF schreef:Ik heb een normaal gewicht, wat doet Herbalife dan? Ik geloof niet dat dat middeltje precies weet hoeveel ik weeg en hoeveel ik wil gaan wegen eigenlijk ;)

Dat 'middeltje' voedt je lijf goed en daardoor val je af of kom je aan of blijf je stabiel.

Flappie schreef:Dan wil ik dat onderzoek waaruit dat bewezen word wel eens lezen. Ik vermoed dat ze het in verband brengen met de kant-en-klaar-maaltijden en het snelle eten uit de supermarkt etc. Ik neem aan dat als je gewoon vlees, aardappelen van de boer en verse groente eet, dat je nog altijd genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
Debadeend heeft gewoon gelijk gevarieerd eten, genoeg bewegen dan kom je al een heel eind. Dat herbalife, tsja ieder zijn/haar eigen keus. Misschien ben ik ook veel te nuchter voor dat soort dingen. Je moet toch een soort geloof hebben in dat soort methodes.

Voor dat soort onderzoeken en meer: zie internet.

Wat betreft geloof hebben in dingen en dat het dan werkt: daar geloof ik dus niet in 8) Het werkt of het werkt niet.

jamillah schreef:Het is wel een feit dat in ons hedendaags voedsel veel minder goede stoffen zitten dan vroeger. Hbl vult dit goed aan.

Verder doe ik vooral Hbl omdat ik een fijne stok achter de deur heb die me elke week opbelt of ik wel afgevallen ben :mrgreen:

En zo'n hele dure stok is het niet want het kost me nog geen 3 euro per dag. Dus waar die opmerking over 'geldklopperij' aan gestoeld is weet ik niet eigenlijk.

Haal eens een broodje filet onderweg of eet een paar boterhammen met beleg.. Dan ben je volgens mij niet echt veel goedkoper uit.

Geinig, je hebt dus ook uitgerekend wat je per dag kwijt bent :) Ik denk dat ik wel wat duurder uit ben nu met Herbalife dan voordat ik het gebruikte, maar niet enorm veel. Want door die stok achter de deur door het Herbalife eten, koop ik in de supermarkt ook geen koek, chips en snoep meer, en dat scheelt aanzienlijk in de wekelijkse boodschappen.

MrSokkie schreef:

Als vroeger alles beter was, waarom gingen mensen dan vroeger eerder dood dan nu?

Wat denk je zelf?

MrSokkie schreef:
jamillah schreef:Anyway, ik ben pas twee dagen bezig en we gaan het zien hoe ik me ga voelen de komende tijd. Ik heb nog geen honger geleden trouwens, dat is toch een goed teken. :)

Honger is sowieso nooit goed, zelfs niet als je aan het dieëten bent. Ik ben al 2 maanden aan het afvallen en heb haast nooit honger. Komt omdat ik gewoon goed en genoeg eet, en ook gezonde tussendoortjes pak (amandelen of fruit)

Voor Herbalife heb ik al weet ik hoeveel andere methodes geprobeerd om af te vallen en ik had al-tijd honger. Vreselijk. Het gevoel dat je de hele dag loopt te zoeken naar iets te eten. Ondanks tussendoortjes en bergen fruit. Ik miste toch iets of zo.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 05 mar 2008 10:50

essieee schreef:-39,5 inmiddels!

ben er zo blij mee!

Wow... dat is veel!!!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 mar 2008 11:41

rosalie83 schreef:
Flappie schreef:Dan wil ik dat onderzoek waaruit dat bewezen word wel eens lezen. Ik vermoed dat ze het in verband brengen met de kant-en-klaar-maaltijden en het snelle eten uit de supermarkt etc. Ik neem aan dat als je gewoon vlees, aardappelen van de boer en verse groente eet, dat je nog altijd genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.

Voor dat soort onderzoeken en meer: zie internet.

Zie internet ook voor meer informatie over dat Herbalife oplichterij is.

Terug naar “Archief”