saartje schreef:o ja, en hoe is het met jou/jullie Galateia???
Het gaat... min of meer. We wachten. En wachten. En wachten. We weten dat we moeten wachten op de rechterlijke toestemming, maar het is en blijft Afrika: als de personen van de handtekeningen een dag geen zin hebben, dan gebeurt het echt pas veel later. Maar we hebben er wel vertrouwen in, dat het goed komt, dus wat dat betreft eigenlijk best wel een 'rustig' gevoel.
Ondertussen zijn we spullen aan het verzamelen. We mogen ontzettend veel meenemen: 2 x 23 kg per persoon en dan nog 10 kg ongeveer per persoon aan handbagage. En we reizen heen met 3 personen. Maar aangezien we ons daar ook regelmatig moeten verplaatsen van de ene naar de andere plek, kunnen we daar onmogelijk mee gaan reizen. Een groot deel van wat we extra meenemen is dus om weg te geven. Dus we zijn bezig met het verzamelen van kinderschoenen en goede zomerkleding voor de projecten van de stichting daar en voor een schoolproject allemaal schoolspullen (we maken gevulde etuis). Dat houdt ons dan wel weer lekker bezig.
Verder nog dingen regelen zoals een nieuwe klamboe en andere dingen om 2 maanden tropen te overleven. Het inpakken heeft nu gewoon de hoogste prioriteit en als dat klaar is, dan gaan we eens in huis wat dingen aanpassen. Dat is namelijk het minst belangrijke.
Ik slaap wel slecht, voel me niet lekker, enzo. We proberen wel goed te eten, lekker veel en lekker gezond. Een beetje reserve gaan kweken.

Verder heb ik nu al zoveel roze jurkjes gekocht, dat ik van manlief moet uitkijken, dat we er niet failliet aan gaan.