Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Wie weet er hoe ik mijn ramen aan de buitenkant goed schoon krijg? Er zit een heel spoort van regendruppeltjes, en dat zit er dus al sinds we hier wonen, maar ik krijg het gewoon niet weg. Iemand een idee?
Ik heb de badkamer en slaapkamer al een goede beurt gegeven, en de ramen buiten gezeemd. De dakramen krijg ik niet voor elkaar, die zijn maar raar, en kunnen niet helemaal naar binnen gekanteld worden. Jammer, dat komt wel een keer.
Nu nog even de woonkamer en keuken en dan ist weer netjes
pol schreef:Las gisteren in het ND dat de voorjaars en najaarschoonmaak uit is, maar als ik nu zie dat er al weer bijna 99 paginas volgewauweld is over huishoudelijke klusjes vrees ik dat ze de verkeerde geinterviewd hebben!
rosekapje schreef:pol schreef:Las gisteren in het ND dat de voorjaars en najaarschoonmaak uit is, maar als ik nu zie dat er al weer bijna 99 paginas volgewauweld is over huishoudelijke klusjes vrees ik dat ze de verkeerde geinterviewd hebben!
maar ik sleep echt niet mijn hele hebben en houden naar buiten
rosekapje schreef:Nee ben pas geleden gestopt, dat kwam voor beide partijen goed uit en nu helemaal voor mij. Ik ga het straks ook niet meer doen. Dan vind ik het wel even goed.
Zijn jullie een beetje tegelijk uitgerekend?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten