elvira (gast) schreef:Sterkte, Evelien! (en alle anderen die zo graag een kindje zouden willen krijgen)
Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:Sterkte, Evelien! (en alle anderen die zo graag een kindje zouden willen krijgen)
nita schreef:Evelien veel sterkte ook voor je man, lijkt me idd erg lastig om die stap te zetten. Heb je een huisarts waar je fijn mee kan praten?
Evelien schreef:nita schreef:Evelien veel sterkte ook voor je man, lijkt me idd erg lastig om die stap te zetten. Heb je een huisarts waar je fijn mee kan praten?
Ik vindt het lastig, omdat ik soms niet weet waar ik aan toe ben. Maar dat komt ook omdat ik nogal terughoudend ben. Zowieso naar artsen toe.
Ik merk wel dat als mensen het aan ons vragen dat ik er minder ge-emotioneerder reageer. Al vindt ik het wel lastig om het te vertellen, bang om negatieve reactie's.
Jannoek schreef:@ Nita; verschrikkelijk hé bij de gyneacoloog.. Ik voel me daar altijd zó zitten tussen de blije moeders en & zwangere vrouwen. En al die ogen die dan op je buik gericht zijn... Dat zijn ze volgens mij tenminste altijd...
Evelien schreef:Mijn man en ik weten nog niet zo goed hoe we verder moeten en waneer we aan de bel gaan trekken etc. Het is voor mij nogal een drempel om naar de huisarts te gaan.
We blijven bidden.
Anne 80 schreef:Evelien schreef:Mijn man en ik weten nog niet zo goed hoe we verder moeten en waneer we aan de bel gaan trekken etc. Het is voor mij nogal een drempel om naar de huisarts te gaan.
We blijven bidden.
Wat is iedereen daar weer anders in he?
Ik wilde zsm naar de huisarts toen bleek dat het bij ons niet vanzelf ging.
Ik was ook nauwelijks ongesteld. Logisch dat je dan weinig kans hebt om zwanger te raken.
Ben toen gewoon alleen naar de huisarts gegaan, en werd gelijk doorgestuurd naar de gyn.
Daar ben ik toen wel samen met mijn man naar toe gegaan.
Zag daar helemaal niet tegenop of zo. Was blij dat we duidelijkheid kregen.
Ik kan er niet goed tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben. Lijkt me slopend.
Sterkte met alles!
Waar ik tegen op zie is lichamelijk onderzoek. Mijn lichaam is niet mooi en gaaf en strak etc (vooral van onderen om het zo maar uit te drukken). Daar kan ik verder niks aan doen (ja plastische chirugie misschien). Zo is het allemaal gegaan. Dus dat is ook de drempel om naar de huisarts te gaan.
Waar ik tegen op zie is lichamelijk onderzoek. Mijn lichaam is niet mooi en gaaf en strak etc (vooral van onderen om het zo maar uit te drukken). Daar kan ik verder niks aan doen (ja plastische chirugie misschien). Zo is het allemaal gegaan. Dus dat is ook de drempel om naar de huisarts te gaan.
Evelien schreef:Anne 80 schreef:Evelien schreef:quote]
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten