Vandaag weer de hele dag geweest en morgen na de kerk er weer voor de hele dag heen. Vandaag liet de pleegmoeder ons het gewoon lekker zelf opknappen. Ze deed helemaal niets! Wij vonden het helemaal geweldig. We hebben hem ook mee wandelen genomen voor de eerste keer en we waren zo trots. Helaas voelde hij zich vandaag niet zo lekker want ik denk dat er een eerste tandje door zit te komen. Rode wangetjes, diarree, veel kauwen en speekselproductie. Maar dan nog: geen moment gehuild of vervelend geweest. Het is zo'n heerlijk vrolijk mannetje. En waar ik me het meest over verbaasde (lees verheugd ben): je legt het om een uur of 7, half 8 op bed. Hij gaat zonder huilen slapen en is de volgende dag pas om 7 uur weer wakker. Knappe knul he!

Het is voor mij nog wel erg vreemd hoor. Ik heb meer het gevoel dat ik bij mensen op visite ben en dat ik alles met hun baby mag doen. Ik denk dat het pas echt helemaal werkelijkheid wordt als hij bij ons woont (DV 7 juli) en dat we dan in principe echt zelf de verantwoordelijkheid hebben.