Ik denk dat het dan het laatste het geval is bij mij. Terwijl ik het niet merk aan kleding.
Was bang dat ik eigenlijk in 1 keer een aantal kwijt was, maar goed.. we zien wel wat het wordt als het weer op orde komt.
Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Wat heb je met je maag Gerdien?
Gerdien B. schreef:*Annette* schreef:Wat heb je met je maag Gerdien?
Ik heb al ruim een week last van darm krampen enzo. (opzich heb ik dat wel is vaker), waardoor ik minder ging eten. Van de week ging het een dag goed en wilde ik is lekker gaan eten. Mijn maag vond dat een minder fijn plan en die deed verrekt zeer dat ik uiteindelijk dubbel gevouwen en gloeiend gezicht onde de wol terecht kwam. Ben op moment ook regelmatig beroerd zodra ik gegeten heb.
Beetje vaag, schiet ook niet echt op. hoop dat het gauw weer allemaal onder controle te krijgen door rustig aan toch paar keer per dag wat te eten.
Voel me verder ook niet ziek ofzo...
jamillah schreef:rosalie83 schreef:Jamillah! Je gaat aan de Herbalife! WauwNou, succes hè, moet goedkomen dan!
Heb mn eerste shakie gehad en zit nu nog bomvolMoet er nog niet aan denken om over een uurtje te gaan lunchen.
dE bAdEeND schreef:Waarom kiezen mensen er eigenlijk voor om ´aan de herbalife´ te gaan?
rosalie83 schreef:dE bAdEeND schreef:Waarom kiezen mensen er eigenlijk voor om ´aan de herbalife´ te gaan?
Omdat het goede voeding is. In de poeder waarvan je een shake kunt maken zitten alle voedings- en bouwstoffen die je dagelijks nodig hebt. Ben je op gewicht, blijf je op gewicht. Ben je te zwaar, val je af. Ben je te licht, kom je aan. Ideaal
dE bAdEeND schreef:rosalie83 schreef:dE bAdEeND schreef:Waarom kiezen mensen er eigenlijk voor om ´aan de herbalife´ te gaan?
Omdat het goede voeding is. In de poeder waarvan je een shake kunt maken zitten alle voedings- en bouwstoffen die je dagelijks nodig hebt. Ben je op gewicht, blijf je op gewicht. Ben je te zwaar, val je af. Ben je te licht, kom je aan. Ideaal
Dan zit er wel verschil in de poeders om aan te komen of af te vallen denk ik, anders is het wel helemaal een wondermiddel![]()
Zoiets als herbalife vervangt toch nooit alles wat je aan voeding nodig hebt?
dE bAdEeND schreef:tante-tortel schreef:Verder wordt het HBL gedoe aangeduid als een sekte.
Dat vind ik wel ver gezocht.
Mijn idee is gewoon dat het veel beter is om gezond te eten en te bewegen. Alle stoffen die je nodig hebt, binnen krijgen.
tante-tortel schreef:dE bAdEeND schreef:tante-tortel schreef:Verder wordt het HBL gedoe aangeduid als een sekte.
Dat vind ik wel ver gezocht.
Mijn idee is gewoon dat het veel beter is om gezond te eten en te bewegen. Alle stoffen die je nodig hebt, binnen krijgen.
Toch wordt door ex verkopers zelf gezegd. Het is duidelijk een pyramide gebeuren. De verkopers weten vaak niet wat ze nu eigenlijk verkopen.
Kost handen vol met geld terwijl je beter met gewoon te eten kunt afvallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten