Aragorn schreef:Ik neem aan dat je lust zonder liefde bedoeld? Want lust is er niet voor niets natuurlijk..
Dat bedoel ik inderdaad. Dat is in veel homokringen best heel makkelijk. Als man weet je wat een man voelt, het heeft minder consequenties en 'scoren' is zo makkelijk...
Dat wil ik niet, dat hoef ik niet en denk dat ik daar God niet echt een plezier mee doe. Toch heeft het woord 'lust' voor mij een negatieve lading. Gevoelsmatig ben ik met 'leust' heel erg met mezelf en met mijn eigen plezier bezig. Terwijl ik binnen een relatie juist alles aan die ander wil geven en het eigenlijk dan ook automatisch terug ontvang...
Aragorn schreef:Wbt de gayparade en dat soort dingen, ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat je je als homo zo wilt uiten als je altijd gediscrimineerd bent en er op je neer wordt gekeken. Op een gegeven moment ga je dan toch denken van: f*ck jullie, ik ben wie ik ben en ik ben er trots op en dat zal ik laten zien ook.
Yep dat heb ik ook wel eens gedacht, maar ik heb die bewijsdrang niet zo... Het voelt uiteindelijk zo mega leeg. Het echte niet christelijke homowereldje is zo op uiterlijk geriocht dat ze eerst naar je kruis kijken en dan naar je koppie en als dat ok is proberen ze je te scoren. Qua uiterlijk schijn ik goed in de 'markt' te liggen, maar het i zo leeg... Ik hoef me daar niet meer te bewijzen. Ik zou zo graag begrip willen kweken bij mensen die mke na staan: christenen. Ook voor hen omdat ze zich zo'n wettisch juk op leggen. Maar ondanks alles kan ik zeggen dat zijn juk zacht is en zijn last licht en altijd boordevol liefde. Wat zou het heerlijk zijn als jongeren gewoon zichzelf konden zijn en als we ze allemaal eens lieten mérken dat ze er bij horen... Dat ze het aandurven om open te zijn over hun geaardheid.
En echt, die kans ligt bij jullie allemaal!