Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Sterretje » 24 okt 2011 18:43

Ik vind het al super om voor de baby te shoppen. accessoires, kleding enz. Maar eerst AJS haar nieuwe kamer afmaken, dan starten met de babykamer.

@JPC: luisteren naar je lichaam! Je moet nog even en je moet ook na de bevalling weer verder!

Hier veel last van pijn bij het sporten. Ik kan niet langer dan 10 minuten cardio doen, dan kan ik amper een voet verzetten, zo'n steekpijn. Wel wennen. Bij AJS sportte ik met 39 weken nog zonder problemen. Maar dit gaat nu al een maand zo, ik ga het deze week nog 2 keer proberen maar als het niet veranderd laat ik mijn lidmaatschap bevriezen. Dan maar extra wandelen, fietsen en beetje oefeningen thuis... (bad bad...)
Time flies when you have none!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 okt 2011 20:47

Balen sterretje dat je je zo voelt. Dat had ik met de tweede zwangerschap ook en nu gaat het meer dan prima. Is zwemmen niets voor jou? Ik doe het nog steeds 2x in de week en heb het idee dat ik mij er veel fitter door ben gaan voelen.

@JPC doe lekker rustig aan, ook al is het moeilijk.

[quote="juffiejuf Wist trouwens ook niet dat je zo makkelijk glazuur kan maken. Die 100 gr. met 2 lepels melk, voor hoeveel cupcakes glazuur heb je dan? Lekker dat jij de eerste lichting al af hebt met bakken!!

[/quote]

Volgens mij is dat de hoeveelheid glazuur voor 12 cupcakes. MOet het zelf ook nog uitproberen. Glazuur kan je echt met allerlei soorten vloestoffen en poedersuiker maken. Ik had pas glazuur gemaakt voor ginger bread en dat was met poedersuiker en citroensap. Hoe de melkvariant smaakt, weet ik zelf ook nog niet.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 okt 2011 10:51

Heb de link van de foto veranderd. Is hij nu wel te zien?
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 okt 2011 10:57

Yep, mooie foto met mooie buik!

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 25 okt 2011 11:23

Het wordt hier weer spannend de komende weken :wink: !
Wij rekenden ook op een gemiddeld of klein kindje. We zijn allebei vrij klein en ik had niet zo'n geweldig grote buik. De verloskundigen zeiden allemaal dat hij ongeveer 6-7 pond zou wegen. Toen hij eruit kwam bleken ze zich enigszins vergist te hebben, hij was 9 pond :lol: . Pastte nog wel eventjes maat 50, maar vrij snel al 56-62. Een ooit volgende keer ga ik nergens meer van uit :mrgreen:.

@Dippie: mooie buikfoto!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 okt 2011 20:03

mooie buikfoto dippie!
heb je dat boekje van dikkie dik er met opzet bij opgezet :mrgreen: ?? :wink:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 okt 2011 20:49

vpk schreef:mooie buikfoto dippie!
heb je dat boekje van dikkie dik er met opzet bij opgezet :mrgreen: ?? :wink:

Haha, neehoor :wink: Ik had net samen met manlief de giga speelgoedkist uitgepakt die ik van mn werk had gehad, dus de salontafel stond vol met allemaal cadeaus :-)
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 okt 2011 07:43

Vandaag heb ik echt een baaldag, elk uur mn bed uitgeweest vannacht, was het niet voor mijzelf dan was het voor de kids. Ik merk toch wel dat ik de laatste tijd wat minder kan hebben, heb momenteel wel wat lange tenen. :oops:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 26 okt 2011 12:11

zo'n dag mag je hebben hoor, kom hier maar even afreageren.. :wink:
best logisch, het gaat ook allemaal niet meer vanzelf.
niet teveel van jezelf verlangen vandaag..
sterkte met deze laatste loodjes!
juffiejuf en dippie, jullie ook !
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 okt 2011 14:28

ajl schreef:Vandaag heb ik echt een baaldag, elk uur mn bed uitgeweest vannacht, was het niet voor mijzelf dan was het voor de kids. Ik merk toch wel dat ik de laatste tijd wat minder kan hebben, heb momenteel wel wat lange tenen. :oops:

Heel herkenbaar van toen! Kan je man niet uit bed voor kids? Maar hij had toch ook al slaapproblemen? Sterkte met die laatste loodjes!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 okt 2011 18:05

ff vraag voor de al bevallenen;) hebben jullie ook nog bekkenpijn elke keer als je ongesteld moet worden... ik moet het nu worden en verga van de pijn :cry: :cry: ik kan geen stap zetten zonder pijn!! en als ik maar iets verkeerd beweeg of soms zomaar dan krijg ik een hele heftige pijnscheut! ik word gewoon misselijk van die pijn

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 okt 2011 18:13

@TJ Vervelend zoveel pijn! Helaas heb ik ook geregeld last van mijn bekken maar meer als ik een zware tas of zo gedragen heb en soms als ik aan het werk ben ''schiet'' het er ineens in en kan ik even geen kant op. Tips heb ik jammer genoeg ook niet...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2011 18:28

Wat rot TJ. Ik heb geen last van mijn bekken, maar wel van veel erger ongesteld zijn en pijn hebben. En er ook tegenaan hikken, dat het een week duurt voor het eindelijk komt, terwijl het aan de pijn te voelen elk moment kan beginnen zeg maar.
Misschien even langs de huisarts?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 okt 2011 19:01

ben vorige week bij huisarts geweest omdat ik soms na 2 soms na 3 en soms na 4 week ongesteld wordt.. maar nu had ik zondag al ongesteld moeten worden..(en nee, ben niet zwanger :wink: ) had vrijdag en zaterdag last van draaiduizelingen (echt heel raar is dat.. alles draait in je hoofd en je wordt gewoon "neergegooid" ... ik kon gewoon niet opstaan.. pas na 20 minuten kon ik opstaan..) maar als ik dan weer iets deed, dan kwam het weer terug.. :( en nu ben ik de rest van de tijd al "gewoon" duizelig.. en nu dus sinds vandaag enorme bekkenpijn, maar het zet maar niet door!
ik moet naar de gynaecoloog begin november om te kijken of er evt een poliep of vleesboom of iets in mn baarmoeder zit..

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 26 okt 2011 20:04

He, wat vervelend, TJ!
Ik heb helaas ook altijd veeel meer last van m'n bekken als ik ongesteld moet worden. Tussendoor gaat het best goed, maar een paar voor m'n menstruatie begint de pijn behoorlijk erger te worden en dat gaat zo door tot het weer over is. Zelf probeer ik 'boodschappendagjes', zwaar werk etc. voor die tijd te doen of uit te stellen, maar dat is natuurlijk lastig te regelen als je een onregelmatige cyclus hebt. Sterkte hoor!

Terug naar “Archief”